וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה נגד נהגים מסוכנים

ירון אדרי

26.1.2011 / 12:51

בפעילות סמויה השבוע עצרו שוטרי אגף התנועה נהגים רבים שנתפסו נוהגים בשלילה או תחת השפעת סמים. חלקם נעצרו עד תום ההליכים

"שלל" גדול ליחידה המרכזית של אגף התנועה במשטרת ישראל. בתום פעילות מודיעינית, יצאו השבוע שוטרי האגף לפעילות סמוייה וממוקדת כנגד נהגים אשר התקבל לגביהם מידע בדבר חשד לנהיגה בהיותם בפסילה (שלילה) או תחת השפעת סמים. באגף התנועה מתייגים נהגים אלה כ"עברייני תנועה מסוכנים", ובימים האחרונים עצרו ועיכבו לחקירה את מי שנתפס נוהג בניגוד לחוק.

תושב העיר לוד בן 36 נעצר לאחר שנתפס נוהג כשהוא פסול מלעשות זאת למשך שלושה חודשים כשלחובתו עומד מאסר על תנאי לתקופה זהה. הנהג נכלא בתום חקירה ונשלח על ידי בית המשפט למעצר בית עד תום ההליכים.

בראשון לציון נעצר תושב העיר בן 55 שאינו מורשה לנהיגה משנת 1996 כאשר כנגדו רשומות גם 54 הרשעות פליליות ועוד 13 הרשעות בתחום התעבורה. הנהג קיבל זימון לדין.

בפתח תקווה עוכב לחקירה תושב העיר בן 35 שלא הוציא רישיון נהיגה מעולם. הוא הודה במיוחס לו וזומן לדין כשבמקביל רכבו הושבת מנהלתית ל-30 יום. לחובת הנהג גם עומדות 12 הרשעות פליליות ושבע הרשעות תעבורתיות.

בסמוך לכלא חרמון נעצר תושב עתלית בן 43 שאינו מורשה לנהיגה משנת 2009 וכן קיים נגדו מאסר על תנאי לשישה חודשים למשך שלוש שנים. כמו כן, החשוד פסול על ידי משרד הרישוי למשך שלושה חודשים. הוא נחקר, נכלא ושוחרר על ידי בית המשפט למעצר בית עם אזיק אלקטרוני עד תום ההליכים.

עוד השבוע נעצר תושב עראבה בן 47 שהינו פסול לנהיגה על ידי בית המשפט לתקופה בת שנתיים. בנוסף, על גופו נתפס סם מסוג חשיש וכלי תקיפה. הוא נכלא בתום חקירתו ומעצרו הוארך עד להחלטה אחרת של בית המשפט וכן הרכב בו נהג הושבת ל-30 יום. בעברו של הנהג 61 הרשעות פליליות ו-23 הרשעות בתחום התעבורה.

תושב קרית אונו בן 65 נעצר בחשד לנהיגה תחת השפעת סמים כשהוא בלתי מורשה לנהיגה מאוגוסט 2010. בחקירתו הודה כי השתמש בהרואין בבוקר היום בו נתפס ואף ציין כי הוא משתמש קבוע בסם זה. הוא נכלא והובא בפני שופט אשר שיחררו למעצר בית ורכבו הושבת על ידי קצין משטרה ל-60 יום.

בחניון בית החולים לניאדו בנתניה עוכב תושב העיר בן 54 שהינו בלתי מורשה לנהיגה משנת 1984 וכן פסול לצמיתות על ידי משרד הרישוי. בנוסף, חשוד הנהג בנהיגה תחת השפעת סמים ובמהלך חקירתו נלקחה ממנו דגימת שתן. גם רכבו הושבת מנהלית ל-30 יום. עוד באותו המקום עוכב אזרח אמריקני בן 26 תושב נתניה המתגורר בישראל כשהוא מחזיק ברישיון נהיגה זר שפג תוקפו בשנת 2007. הוא קיבל זימון לדין, אך זה לא מנע ממנו מלחזור ולנהוג. ביום למחרת הוא נעצר לאחר ששוב נתפס מאחרי ההגה.

פעילות אגף התנועה מוקדה גם נגד כלי רכב כבדים. ביציאה מנמל אשדוד עוכבה משאית שהובילה גופרית ללא היתר מתאים. הנהג תושב ערערה שבנגב בן 50, הציג צילום היתר להובלת חומרים מסוכנים אולם זה נחשד כמזוייף ואכן נמצא כזה לאחר בדיקה. הנהג עוכב לחקירה ביחידה המרכזית ונפתח נגדו תיק גם במישור הפלילי בגין החזקת מסמך מזויף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully