וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט קולורדו נחשף חלקית

23.3.2011 / 9:36

שברולט תחשוף בתערוכת הרכב בבנגקוק את הטנדר הבינוני קולורדו. האם אנו רואים כאן את הדור הבא של איסוזו D-מקס?

למרות שבשברולט טוענים בפרסום דברי החברה שהקולורדו בתמונות עדיין שרוי בגרסה רעיונית, כנראה שהמעבר לכביש לא יגזול הרבה שעות עבודה אל עבר המוצר המוגמר. קולורדו 2011 יוצג לראשונה בתערוכת הרכב התאילנדית שנערכת בבנגקוק, ומתוך כך אנו למדים מעט על הופעתו של היורש לאיסוזו D-מקס המוכר בישראל, החולק עימו פלטפורמה ושאר מרכיבים.

הרבה פרטים לא מנדבת החברה אודותיו ומייחסת חשיבות למהותו התיאורטית יותר מאשר לתוכנו. "השתדלנו שהקולורדו יהיה אסתטי, איכותי אבל חסון ועמיד בפני מטלות עבודה", כך סגן נשיא GM באסיה. קולורדו יצוייד במנוע בסיס בנפח 2.8 ל' טורבו-דיזל (הספקו טרם פורסם) ומשודך למערכת הנעה כפולה ותיבה אוטומטית או ידנית. את אביזרי החוץ והפנים ניתן יהיה לזהות בקלות בזכות השבכה הרחבה בחזית וחישוקי ה-20 אינטש עליהם הוא מונח. תא הנוסעים עבר ניתוח מעקפים רציני ומשלב אווירה משפחתית והנדסת אנוש משופרת.

את הבחירה בתאילנד כקרקע להשקה, מפרשת סוזן דוקטרי, סגנית נשיאה במותג האמריקני. "תאילנד היא השוק הגדול והצומח ביותר בעולם לטנדרים בגדלים אלה, ולכן התמורות בזירה הזאת משקפות בצורה מושלמת את אופיו של הקולורדו החדש". על דבריה מוסיף עמיתה לחברה רוברטו רמפרט שמתגורר בתאילד לפרקים, ואומר כי הצרכים קובעים את היעדים. "טנדרים הם כלים ורסטיליים, הן לעבודה והן לנסיעות משפחתיות. דאגנו שהקולורדו יענה על שני היבטים אלה בצורה הטובה ביותר". עוד פרטים על הקולרדו החדש לקראת התערוכה התאילנדית.

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully