וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקסוס GS עושה פוזות

לקסוס GS-F נשלחת לתערוכת SEMA בלאס וגאס לייצג את המותג היוקרתי של טויוטה עם מראה משחר לטרף. היברידי זה הכול בגישה?

יש משהו מעודד בכך שלקסוס מקפידה לייצר באופן רציף מהדורות F שמתחזות לספורטיביות. וזאת משום שהמותג המפואר של טויוטה לא נקשר עד היום עם מיתוג קרבי מפאת היותו חלוץ בתחום ההיברידי. אולם, אחרי שהחברה השיקה לפני שנה את ה-LFA המהפכנית - מכונית העל היחידה שלה, ומאוחר יותר ניסחה לאירופה את המנה הקומפקטית בדמותה של ה-200cth, ייתכן שבעקבות האחרונה תזומן גרסה חמה וזולה שתהיה מהנה, וגם שימושית וחסכונית.

עד לרגע שזה יקרה, לקסוס משחררת עוד גרסת F, והפעם ל-GS ההיברידית החדשה שנחשפה בתערוכת הרכב בז'נבה. כמו מרבית החבילות הספורטיביות של המותג, רוב האביזרים מתמקדים בפן הקוסמטי ומעניקים אופציות (בתשלום) בניחוח ספורטיבי. את הבכורה הרשמית היא תעשה בתערוכת הרכב בלאס וגאס (SEMA) בארה"ב, אך סיכוייה לנחות בארץ אינם גבוהים (אולי בהזמנה מיוחדת).

מבחינה חיצונית נעשו שינויים קלים בשני הקצוות ובתא הנוסעים. הפגוש הקדמי מכיל פתחי יניקה רחבים יותר לצינון מערכות המנוע, מאחור התווספו פסי כרום מסביב בתחתית הסינר והחישוקים תפחו ל-19 אינטשים מושחרים בגוון פחם, על צמיגים רחבים (235 בחזית ו-265 מאחור) על פני אלה מהדגם שיוצא מהמפעל. תא הנוסעים ב-F מכיל סממנים ייחודיים כגון מושבים חובקים, חיפויי אלומיניום בדוושות ודיפוני עור משובחים.

המנוע והתמיכה פחות או יותר זהים לגרסת הייצור, מלבד עדכונים לסט הפליטה. המערכת ההיברידית מנפקת מנפח של 306 כ"ס ו-38.2 קג"מ בשידוך לתיבה רציפה. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת כ-5.7 שניות והמהירות המרבית עומד על 230 קמ"ש. כדי בכל זאת לתת לה קצת יותר רצון לתקוף פניות, לקסוס התקינה מערכת מתלים משודרגת שמחוברת למגנון וויסות גובה (AVS) אוטומטי והיגוי חד יותר.

לקסוס מייצרת הרבה גרסאות F לכל הארסנל שלה, למעט אולי לרכבי הפנאי. מהרבה בחינות מסתמן שה-GS-F תהיה למושכת שבהן, שכן זו ממילא הוכתרה לא פעם כמכונית הטובה ביותר שהמותג ייצר בכל תולדותיו. כאן בארץ אנחנו מחכים בינתיים להגעתה של ה-GS החדשה, שתגיע לישראל בעוד פחות משמונה חודשים.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully