וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאת הרוכבים יוצאת לכבישים

9.9.2009 / 10:37

עשרות רבות של רוכבי אופנועים וקטנועים יצאו בשיירת מחאה כנגד כוונת משרד האוצר להעלות את תעריפי הביטוח

קובי ליאני

צילום ועריכה: קובי ליאני

החשש: מכה אנושה לענף הדו גלגלי בישראל

עשרות רבות של רוכבי אופנועים התקבצו הבוקר במחלף ירקון במטרה להביע את מחאתם אודות כוונת משרד האוצר והמפקח על הביטוח מר ידין ענתיבי לייקר משמעותית את תעריפי ביטוח החובה לכלי הדו-גלגלי בישראל. במידה ותוכנית זו תצא לפועל, ב-1 בנובמבר יעלו משמעותית מחירי הביטוח החובה, הגבוה ממילא לרכבי דו-גלגלי וזו עלולה להוות מכה אנושה עבור ענף זה בישראל.

מתוך המטרה לשנות את כוונת משרד האוצר, יצאו הרוכבים לנסיעה איטית ממחלף ירקון שבכביש מספר 5 לכיוון כביש איילון, בשיירה ארוכה, כאשר כל אחד מהרוכבים תופס על הכביש מקום כאילו היה מכונית לכל דבר. זאת כדי להמחיש לסובבים אותם ולרשויות הנוגעות לדבר, עד כמה עלולים להחריף שיבושי התנועה אם יאלצו הרוכבים לעבור מכלי דו גלגלי למכונית פרטית.

תוך דקות, כביש 5 העמוס ממילא מדי בוקר, הפך כמעט לבלתי נסבל וכך קרה גם בכביש איילון דרום עד למחלף השלום. ניידות משטרת התנועה שהוזעקו למקום קראו לרוכבים להתפזר או לכל הפחות להצמד לשולי הכביש הימניים ומאוחר יותר אף סתמו את דרכם של האופנוענים וחילקו דוחות תנועה בגין הפרעה לתנועה.

מדוברי איגוד האופנוענים עולה כי מה שראינו היום הנה רק פעולת המחאה הראשונה המתוכננת, במידה והמפקח על הביטוח ומשרד האוצר לא יחזרו בהם מכוונתם להעלות את תעריפי הביטוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully