וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשימה: רייסר חשמלי אמיתי

23.12.2010 / 8:26

חברת MISSION MOTORS חושפת רשמית את ה-MISSION R, סופרבייק אמיתי למסלול עם מנוע חשמלי ואפס זיהום

בין עונת מירוצים אחת לאחרת, חברת MISSION MOTORS האמריקנית חשפה את אופנוע הסופרבייק החדש מתוצרתה, שמיועד למסלולי המירוצים בלבד. לא בכדי נערך אירוע ההשקה בקליפורניה, המדינה המחמירה ביותר בתקנות זיהום האוויר בכלי רכב בעולם, שכן יצרנית האופנועים הסירה את הלוט מעל לסופרבייק חשמלי שאינו שורף כלל דלק בפעולתו.

ה-MISSION R, זה שמו של האופנוע, ממשיך את האבולוציה מאחיו ה-MISSION ONE שכבר הספיק לשבור שיא מהירות לאופנוע חשמלי במישורי המלח של בונוביל עם 150.059 מייל לשעה (כ-242 קמ"ש). לדברי היצרנית, ה-R החדש מצויד בטכנולוגיה המתקדמת ביותר של ההנעה החשמלית על שני גלגלים.

במעמקי השלדה המתקדמת והקשיחה שלו שוכן מנוע תלת פאזי 14.4 קו"ש מקורר מים, שמפיק 141 כ"ס ו-15.9 קג"מ בכל התחום שבין 0 ל-6,400 סל"ד, שגודלו זהה לזה של מנוע 600 סמ"ק באופנוע סופרספורט. נתוני כוח אלה מאפשרים ל-R להעפיל למהירות מרבית של כ-260 קמ"ש בהילוך אחד בלבד! את הכוח מקבל המנוע מסוללות ליתיום מתקדמות שמנוהלות על ידי מחשב חדיש. אלה מסוגלות להיטען משקע חשמל וכן לאצור את אנרגיית הבלימה של האופנוע.

כיאה לאופנוע המיועד למסלול המירוצים, הוא בנוי מהחומרים הקלים ביותר כמו סיבי פחמן ואלומיניום, המתלים שלו תוכננו במיוחד על ידי אוהלינס, החישוקים הקלילים מגיעים ממרצ'סיני והבלמים האדירים מגיעים מברמבו. ה-R יככב בשנת 2011 בליגת מירוצי ה-TTXGP לאופנועים חשמליים ובשאר אירועים מוטוריים חשובים. האם זה תחילת הסוף של מנועי הבעירה הפנימית באופנועי מסלול?

MISSION R אופנוע סופרבייק חשמלי. אתר יצרן
מתי הכלים האלה יגיעו לכביש הציבורי?/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully