וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנד-רובר בכינרת

רני פלג

2.7.2007 / 12:22

מאות מחובבי מותג השטח הבריטי חגגו בסוף השבוע האחרון בכינרת, הפעם נתנו גם לאחרים להיכנס

מותג השטח לנד רובר מאגד ברחבי העולם חובבים ואוהדים רבים, הנמשכים אל משהו שמעבר לסמל, או לתכונות כלי הרכב. קוראים לזה תרבות מוטורית וזה קורה פעם בשנה למשל בכינוס אוהדי לנד רובר, הנערך בבילינג שבאנגליה. בילינג הוא קרנבל ססגוני אליו מגיעים אוהדים מרחבי העולם. אותו הדבר, רק "מעט" קטן וצנוע קורה גם אצלנו, בישראל, עם לנד רובר פארק שבכינרת.

אירוע לנד רובר פארק שנערך בסוף השבוע האחרון בחוף דוגית שבכינרת היה חגיגה ססגונית לאוהדי המותג ואנשי שטח, אשר הגיעו כדי להיפגש, להשוות בין הכלים, להשוויץ בציוד מחנאות או צעצועים אחרים. אורחי הפארק לגמו בירה, בישלו פויקה לרוב וצפו בהופעה של דני ליטני ואחרים שנערכה בערב שבת. לדברי עופר פדן, מנהל השיווק של חברת המזרח, יבואנית לנד-רובר לישראל, הגיעו לארוע כ-850 איש רכובים בכ-150 לנד רוברים שחנו באורח מסודר ברחבי החוף. השנה נרשם חידוש בכך שגם בעלי כלי רכב אחרים התקבלו בברכה והושמו בחניון מיוחד מחוץ למתחם הארוע.

לפני כשנתיים נערך לנד רובר פארק לראשונה באותו מיקום. למרות הדילוג על פני אשתקד, נראה כי המיזם המבורך הפך למסורת. מעבר לחיבה הבלתי מוסתרת של אנשי אתר השטח הישראלי למותג לנד רובר, אנו שמחים לעודד פעילות של תרבות מוטורית, בה יבואן כלי רכב מאגד את צרכניו סביב המותג וערכיו ומציע להם פעילות שטח אותנטית ומהנה. שאפו.


* הכותב הנו עורך אתר השטח הישראלי 4X4

  • עוד באותו נושא:
  • לנד רובר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully