וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיון סוער במדבר

ירון אדרי

6.12.2007 / 11:35

רכב שטח שנכנס לסדנת שיפורים גרמנית, יוצא בדרך כלל עם תוספות סטרואידים לכביש. לא כך עם הגרנד צ'ירוקי

בתערוכת אסן ישנו רוב גדול ליצרניות הגרמניות, אולם גם אחרות מתקבלות בברכה בעיקר עם עברו קודם דרך אחת הסדנאות המקומיות. זה בדיוק מה שקרה לגרנד צ'ירוקי של ג'יפ שביקרה אצל סדנת דלתה 4X4, חטיבת השטח של לודר 1899. הכירו את פרוייקט ה-Dune.

המכונית האמריקנית הגיעה אל הסדנה עם מנוע המפיק 425 כוחות סוס. כל אדם בר דעת ייטען כמובן שגם זה יותר מדיי, אולם בדלתה חושבים אחרת. אחרי מספר שינויים מתחת למכסה המנוע שכללו את החלפת מערכות היניקה והפליטה במלואן ושינוי תוכנת הניהול, מפיק זה כעת 499 כוחות סוס מרשימים. זה מספיק לו בכדי להאיץ ל-100 קמ"ש בפחות מ-5 שניות כשכאן המקום לציין כי משקלו היבש עובר את רף 2 הטונות.

כפי שכבר למדנו, השדרוג אינו שלם ללא שינויים חיצוניים ועל כן נוספו לצ'ירוקי פגושים חדשים וחישוקי 23 אינטש ועליהם צמיגי קונטיננטל במידה 305/45. לעומת שאר הסדנאות שבדרך כלל דואגות להנמיך את השלדה לטובת יכולות דינמיות, כאן נוספה לה מערכת מיוחדת אשר יכולה להגביהה ב-100 מ"מ לטובת יכולות עבירות גבוהות יותר בשטח. במקרה חירום (בעיקר של אחרים), הכננת האינטגרלית של וורן תדאג לשפר את המצב.

התוספת האחרונה תדאג לג'יפאי האמיד גם בשעות החשיכה. מערכת תאורה של PIAA הממוקמת בגגון האל-חלד תעזור להאיר את הדרך גם כשהשמש ירדה למנוחה. לגבי הצביעה החדשה של הג'יפ, כאן הדעות מעורבות. היופי לא עמד בראש סדרי העדיפויות של דלתה והצבע החום הוא למעשה חומר מיוחד ועמיד אשר ישמור על המרכב גם בתנאי שטח ומזג אוויר קשים. לא פלא אם כך לשמוע כי ההשראה לדיון היא מירוצי המדבר המפרכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully