וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפלצות בע"מ

24.2.2008 / 14:59

עופר אבניר משיקה את טרקטורוני קאן אם לשנת 2008 בישראל. הכוכבים: DS450 והאח הגדול ה'רנגייד 800X'

מערכת וואלה!

צילום: דייב שחר
עריכה: בת גולן
מגיש: קובי ליאני

בתחילת אוקטובר 2007, בתוך פארק מוטורי מיוחד שנבנה על ידי קאן אם, היינו הראשונים לטעום מנחת גלגליהם של ליין הטרקטורונים החדש של החברה הקנדית לשנת 2008. מלבד שלל גרסאות ורמות של טרקוטרוני ה'רנגייד', הכוכב האמיתי היה ה-DS450 החדש והקיצוני.

זה שהגיח לעולם אחרי שנים ארוכות של פיתוח, מציע נתוני פתיחה מעולים של משקל נמוך (156 ק"ג – הקל בקבוצה), טכנולוגיה מתקדמת וכמובן מנוע רוטקס בנפח 450 סמ"ק שמפיק 58 כ"ס מרשימים. מנוע זה שוכן בתוך שלדה חדשה לגמרי אשר עשויה מאלומיניום ובה אין כלל ריתוכים, אלא מסמרים בטכנולוגיה תעופתית לחוזק מבני גבוה יותר. מחירו של ה-DS בישראל יעמוד על 66 אלף שקל.

לצדו של הדבור הזה, ככבו גם שאר הכלים של החברה למגוון שימושים: עבודה (מציעים מבנה חסון, משטחי הטענה ובדגמים מסוימים גם כננות) וטיולים (לרוכב אחד או 2, גם עם מערכות ניווט מובנות). אולם, אחרי ה-DS450, הכוכב הבא היה אחיו הגדול, הרנגייד 800X שמציע חבילת אבזור עשירה ביחס לרנגייד הבסיסי, הכוללת מתלי ספורט, צביעה שחורה ועוד. מחירו של ה-800X יעמוד על 79 אלף שקל. באותה נשימה הוצגו גם גרסאות ה-500 וה-650 סמ"ק לרנגייד.

יש חדש גם בקימקו. תחת המותג הקוריאני, חברת עופר אבניר מביאה לישראל גם מגוון טרקטורונים בנפחים קטנים (150 עד 500 סמ"ק) עבור רוכבים מתחילים שעושים את צעדיהם הראשונים בעולם הטרקטורונים, שלאו דווקא מחפשים כלים עצבנים ומעונינים לשמור על מחיר שפוי. החידוש האחרון בתחום זה קשור אל ה-UXV500 – טנדרון שטח לעבודה וטיולים שאמור להתחרות במיול ובריינג'ר הפופולריים בקרב חקלאים וילדי השכונות הצפוניות בגוש דן. המפרט שכולל מנוע 500 סמ"ק 35 כ"ס ועושר העמסה מכובד, אמור לעשותו לתחרותי מאוד בקבוצה זו. אולם מחירו טרם נקבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully