וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונה פארק עם 750 כ"ס

27.4.2009 / 8:54

סדנת 'גמבאלה' מסעירה את גרמניה עם היצירה החדשה שלה - פורשה קאיין GTS 'טורנדו'. דיסנילנד בשני מיליון שקלים

כמה עולה כרטיס לפארק שעשועים מוטורי? לא הרבה. אבל לסדנת 'גמבאלה' יש פשרה חלופית עבורכם אם הממון בכיסכם, בדמות הפורשה קאיין GTS. אז שימו את הילדים מאחור, ליד סלי הקניות, וקחו אותם לסיבוב. רק אל תשכחו לכסות את המושבים.

חרף הפוטנציאל המשפחתי, הקאיין GTS של 'גמבאלה' רחוקה מאוד מלהיות משחק ילדים. הפרשנות לשמה 'טורנדו', מתבטאת בשיפורים לעילא. בתרגום לכביש, הנמכת המרכב ב-70 מילימטרים, וגילוח של 250 ק"ג ממשקלה הכללי (2.4 טון), ומנוע V8 בנפח 4.8 ל' שעבר שדרוג ניכר במערכת ניהול המנוע וגודל הבוכנות. בימים כתיקונם, ה-GTS מפיקה 405 כ"ס וכ-50 קג"מ מנפח 4.8 ל'. השדרוגים חילצו מהמנוע 750 כ"ס על ידי צמד מגדשי טורבו, והמומנט הוכפל ל-100 קג"מ המתקבלים כבר ב-3,200 סל"ד. ל-100 קמ"ש היא תגיעה תוך 4.3 שניות, וללא הגבלה אלקטרונית אפשר לשייט עימה במהירות הגבוהה מ-300 קמ"ש.

תא הנוסעים עבר רוויזיה בקונסולה, וכולא את הנהג בקוקפיט מרהיב והרמוני של מרבדי בד ועור אפרפרים, וכמובן קרבון. מבחוץ, כפי שאתם רואים הרוחות ערות, וגם המחיר יכול להעיר את המתים – 400 אלף אירו, יותר מ-2 מיליון שקלים לפני מסים. לונה פארק על גלגלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully