וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה: סובארו XV החדש

ירון אדרי

10.8.2011 / 12:56

סובארו חושפת תמונת טיזר לקרוסאובר הקומפקטי החדש שלה XV לקראת תערוכת פרנקפורט. הדימיון לקונספט נותר כמעט מושלם

לאחרונה חשפה סובארו את התוכנית החדשה שלה לחמש השנים הקרובות, שעיקרה מציאת דרכים לקדם את המותג העממי בעולם. היעד הרחוק יותר מדבר על מכירת מיליון מכוניות בתוך עשר שנים. בין אם מדובר על תחזית יומרנית או הגיונית, הדרך לשם מחייבת חידוש מקיף לדגמיה של סובארו הנוכחיים. ולאחר שנחשפה אימפרזה החדשה, כעת מגיע תור רכב הפנאי XV המבוסס עליה.

סובארו XV קונספט נחשף בתערוכת שנגחאי בחודש אפריל האחרון, וכמוהו גם כעת בוחרת היפנית להציג את הדגם הסדרתי קודם כל בתמונת טיזר הרומזת על מה שמצפה לבאי תערוכת פרנקפורט שם הוא יוצג לראשונה. אלא שמבט בתמונות הקונספט והשוואה לאיור החלקי שנחשף כעת, מגלה כי אין הרבה הבדל בין השניים. תאורת החזית, הפגוש ואפילו הקימורים על מכסה המנוע נראים זהים לחלוטין. סובארו עצמם אומרים כי הוא נשאר נאמן למקור הרעיוני, וכל שנותר הוא לראות אם גם יתר הטליו נותרו זהים.

סובארו טרם מסרה מידע על חטיבות הכוח שתנענה את ה-XV, אך בהסתמך על הידוע עד כה לא צפוי שינוי גדול מעבר למוכר. פרט למנוע ה-1.5 ל' שאולי יוצע בגרסת הבסיס, יקבל ה-XV את מנוע הבוקסר החדש שיוצע בנפחים של 2.0 ו-2.5 ל' ובהספקים של החל מ-150 כ"ס ו-20 קג"מ משודך לתיבה רציפה CVT. עבור אירופה, הוא לבטח יוצע גם עם מנוע דיזל. פרט ברור הוא כי הנעתו תהיה כפולה בהתאם למסורת של סובארו.

השקתו של ה-XV צפוייה לקראת סוף השנה באירופה וכמו כן הוא ישווק בארה"ב תחת השם אימפרזה אאוטבק. הדור הנוכחי נמכר גם בישראל ומתחילת השנה נמסרו כעשרים יחידות בלבד ממנו. מהיבואנית חברת יפנאוטו טרם נמסרו תוכניות השיווק של ה-XV כמו גם של האימפרזה החדשה.


עוד על סובארו בוואלה! רכב

בואו לדבר על סובארו בפורום וואלה! רכב

ממשיכים לדבר כל הזמן גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully