וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החודש השלישי בשיפוץ מרצדס 190SL

3.3.2011 / 15:58

המרצדס 190SL של יהודה אליאס ממשיכה לקרום עור וגידים. המנוע עבר לשיפוץ והפחח ממלא את החורים

קובי ליאני

צילום: קובי ליאני
עריכה: רן צימט

זמן רב עבר מאז סיפרנו לכם כיצד מתקדם הפרויקט השאפתני של יהודה אליאס בשחזור המרצדס 190SL שרכש. זאת משום שמגוון תנאים סביבתיים האטו את מלאכת השיפוץ, אך לא עצרו אותה לגמרי.

זה התחיל עם מזג אוויר גשום וסוער שהפריע לעבודת הפחחות מצד אחד, אך גם סיכן את גוף הרכב החשוף מפני רטיבות שעלולה להשיב את החלודה, המשיך עם קושי במציאת בעלי מקצוע וגם עיסוקו האישי של יהודה הרחיק אותו מישראל.

אולם, הכל מאחורינו וגם החודש יש לנו המון לספר לכם. הפחח פינה את לוח השנה לטובת הפרויקט וזה החל להחליף פח אחר פח ברצפת הרכב, עד שבימים אלה אפשר לספר כי החלק התחתי של המרכב כבר נקי מחורים ולמעשה בנוי לגמרי מחלקים חדשים שיובאו במיוחד מגרמניה.

שיפוץ המנוע הוא ללא ספק גולת הכותרת של החודש. באופן מקרי לחלוטין, פגש יהודה בלקוח וותיק שלו ומשזה הבחין במרצדס הייחודית שחונה בצד, המליץ על אביו לשיפוץ המנוע. אביו הוא לא במקרה לאון קריו - אחד ממשפצי המנועים לרכבי אספנות המוערכים בשיראל. לאון, בזכות גילו, לא רק שמכיר כמעט כל רכב ודגם מנוע, אלא גם זכה לראותם נוסעים בכבישי ישראל והעולם עוד כשהיו חדשים. שיחת ההיכרות העמוקה עמו הבהירה עד כמה מסקרן הבחור ועד כמה עשיר עברו המוטורי, ובייחוד, איזה מספר עצום של כלי רכב ייחודיים היו בעלותו, כולל דגמי אופנועים נדירים במיוחד.

כשקיבל לאון את העבודה לשפץ את המנוע, דמעה נאגרה בזוית עינו. הוא נרגש מאוד לראות את מכונית זו ששייכת לרשימה המצומצמת של האהובות עליו ביותר. רגע לפני שהחל במלאכת הפירוק והאבחון, הודיע זה ליהודה כי הוא לא הולך לעשות לו הנחות ברשימת החלקים הדרושים וכי על הכל להיות מקורי בלבד. יהודה שמח למצוא פדנט נוסף כמוהו (לאון מכנה עצמו כ'יקה פוץ' קשה במיוחד) שידאג ליחידת הכוח של המרצדס.

זהו להחודש, ונספר לכם שבעוד שורות אלה נכתבות, כל העוסקים במלאכה עובדים במרץ ואנחנו שמשתדלים לא להפריע להם יותר מדי, נביא אליכם גם בחודש הבא את הסיפור שמאחורי הפרויקט המיוחד. אז אל תשכחו לעקוב אחרינו.

חודש שלישי בשיפוץ מרצדס 190SL. קובי ליאני
"כשקיבל לאון את העבודה לשפץ את המנוע, דמעה נאגרה בזוית עינו. הוא נרגש מאוד לראות את מכונית זו ששייכת לרשימה המצומצמת של האהובות עליו ביותר"/קובי ליאני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully