וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש שני עם הונדה NC750X

בחודש השני הצטרפנו לטיול מועדון הונדה, ביקרנו במוסך לצורך בדיקה תקופתית וגם הוספנו מספר שדרוגים לחיים נוחים יותר

מבחן ארוך טווח אופנוע הונדה NC 750 X. קובי ליאני
מבחן ארוך טווח אופנוע הונדה NC 750 X/קובי ליאני

בחודש השני למבחן ארוך הטווח להונדה NC750X, האופנוע הזה ממשיך לשמש אותנו באופן אינטנסיבי ברכיבים היומיום והוא עושה את זה באופן יעיל מאוד בתוך גוש דן וברכיבות בינעירוניות. בשלב שכזה, כבר התרגלנו אל הגמישות הרבה של המנוע שלו שמאפשרת לו להאיץ באופן נחוש ברמזורים ולא פעם רוכבים אחרים ניסו להתעמת בתאוצות (בעיקר רוכבי טימקס) וכשלו. המומנט הזה מקבל גם גיבוי מלא מהבלמים שמסוגלים לבלום אותו חזק ובטוח על כל סוג של אספלט וזה השפיע אצלנו על כמות הגומי בצמיג הקדמי (תגלו בקרוב בביקור במוסך). בכל הקשור לצריכת הדלק, בתחום העירוני זו עומדת על 20 קילומטרים לליטר ומספקת טווח רכיבה ארוך למדי.

תא האחסון שבחזיתו של ה-NC יעיל מאוד עבורנו. הוא מאפשר גישה קלה אל חפצים אישיים או אף להכיל קסדה שלמה, כך שלא צריך להתנייד איתה בין פגישה לפגישה. פעמים רבות אחסנו שם קסדה נוספת למקרי צורך ואכן היו כאלה. החודש הזדמן לנו לרכב עליו גם בשניים, בהרכבה וה-NC החדש מצליח לבלוט לטובה גם בשימוש שכזה. בזמן שההשפעה על הביצועים קצה מאוד, ההתנהגות נותרת בטוחה מאוד וגם למורכבת שלום עם מושב נוח יחסית, מיקום טוב לרגליים וגם ידיות אחיזה יעילות.

טיול מועדון הונדה

החודש הזדמן לנו גם להצטרף לטיול רכיבה שערך מועדון הונדה, המנוהל על ידי היבואן. בבוקר יום שבת, התכנסו כמה עשרות רוכבים על כלים בנפחים גדולים יחסית, בסמוך לאולם התצוגה הראשי של המותג בתל אביב. במקום המתינו לבאים פינת קפה ושתיה קלה ולאחר רישום ותדרוך, יצאנו אל הכביש. הרכיבה יצאה מתל אביב צפונה, דרך כביש החוף אל עבר אלייקים וצומת המוביל ושם דרך כבישי הגליל המתפתלים עלינו אל מבואות מעלות לעצירת קפה וארוחת בוקר.

קבוצת הרוכבים המגובשת יצאה משם אל עבר כביש הצפון כשבדרך עברנו בכביש אלקוש-בירנית המפורסם ומשם אל מערת קשת, נקודת הסיום והארוחה. זה לא פשוט להוביל קבוצה גדולה כל כך של רוכבים עם יכולות רכיבה שונות ואופנועים שונים, אבל בעזרתם של המרשלים שנקבעו מראש, לא היו התברברויות וכולם הגיעו בהנאה לכל נקודת העצירה המתוכננות. משמח לגלות שגם יבואן הונדה מכיר בתועלת של גיבוש הלקוחות למועדון אחד ולמרות שלא נעשו שם כל פעולות שיווק או מכירה, הגיבוש בין הרוכבים חשוב מאוד והטיולים יוצקים תוכן חברתי אל הרכיבה עצמה.

מבחן ארוך טווח אופנוע הונדה NC 750 X. קובי ליאני
מבחן ארוך טווח אופנוע הונדה NC 750 X/קובי ליאני

ביקור במוסך ושדרוגים

ההונדה NC750X זקוק לשירות אחת ל-12 אלף קילומטרים, אלם כשמגיעים ל-6,000 קילומטרים, ניתן לערוך בדיקה תקופתית לצורך ביצוע בדיקה לחיזוק ברגים ותקינות הרכיבים המתקלים. למרות שביקורת זו אינה מוגדרת כחובה, החלטנו לבצעה, בעיקר בשל השימוש התובעני שלנו באופנוע זה. במוסך עבר האופנוע בדיקה מקיפה והממצא היחידי היה שהצמיג הקדמי כבר נשחק כמעט עד סופו והוא הוחלף לצמיג מישלין Road 2, כמו האחורי שהוחלף עם קבלת האופנוע (דנלופ במקור).

במסגרת הביקור במוסך והחלפת הצמיג, הוחלט להתקין באופנוע גם מספר תוספות מקוריות שאמורות לשפר את חוויית השימוש בו. את מגן הרוח החלפנו באחר גדול יותר שאמור לשפר מאוד את היסט הרוח ברכיבות ממושכות ומהירות (1,244 שקל). לאחר מכן, הותקנו בו שלוש מזוודות מקוריות של הונדה (8,500 שקל). כדי להתקין את אלה, הוחלפו ידיות האחיזה מאחור לרחבות יותר שכוללות גם נקודות עיגון עליונות וסבל אחורי רחב, כמו גם מתקוני צד לחלקן התחתון של המזוודות, בסמוך לרגליות המורכב. אלה מזוודות שמאפשרות פירוק מהיר ושתי הצדיות ננעלות עם מפתח האופנוע המקורי (העליונה עם מנעול שונה). ולסיום, האופנוע קיבל גם מגן מנוע מקורי שמותקן על שלדת האופנוע להגנה בפני החלקות (1,545 שקל).

הציוד החדש שהותקן על האופנוע מחזיר אותנו אל הכביש בשמחה ובקרוב נסקור בניכם גם את התועלת ברכיבים החדשים, אז נתראה בסופו של החודש הרביעי.

חודש ראשון עם הונדה NC750X

עוד מבחנים ארוכי טווח לאופנועים בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully