וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיל ההאצה

ירון אדרי

19.5.2008 / 10:49

הג'נסן אינטרספטור S בת 30 פלוס. זה לא מפריע לחברת V Eight לגרום לה להרגיש כמו נערה מתבגרת

אין ולו חובב רכב אחד שלא מעריך את בריטניה בשל העבר המוטורי המפואר שלה. עשרות יצרניות העמידו במרוצת השנים אינספור יצירות ואייקונים מוטוריים שערכם היום נאמד במאות אלפי פאונדים. תעשיית הרכב הבריטית איבדה כבר מזמן את קרנה, אך פה ושם ניתן לראות חברות שמצליחות להחזיר עטרה ליושנה. כזאת היא חברת V Eight שכבר משמה ניתן להבין את תחום התמחותה.

עבור אנשי החברה, המודרניזציה היא רק עוד דרך להעצים את העבר והג'נסן אינטרספטור S היא דוגמה לכך. העובדה כי האינטרספטור האחרונה ירדה מפס הייצור בשנת 1976, לא מונעת מאנשי V Eight להציג לה גרסה חדשה ועדכנית להיום. כשיצאה האינטרספטור מהמפעל, היה לה מנוע V8 מבית חטיבת הביצועים של קרייזלר, Mopar. תצורת ה-V8 נשמרה וגם המנוע החדש מגיע מארה"ב, אלא שהפעם הוא מתוצרתה של ג'נרל מוטורס.

למנוע ה-LS2 של GM, יש נפח של 6.0 ליטרים והספקו עומד על 414 כ"ס. תיבת 5 הילוכים אוטומטית ודיפרנציאל מוגבל החלקה מנתבים את הכוח לציר האחורי. בכדי להתאים את המכונית בת ה-30 פלוס למנוע, הותאמו מתלים עצמאיים מאחור הניתנים לכיוונון. השלדה עברה גם היא כיול מחדש ונוספו גם חישוקי 17 אינטש. בתוך תא הנוסעים, חודשו יריעות העור ודיפוני העץ.

שלוש שנים עבדו ב-V Eight על פיתוח השחזור ותג המחיר עומד כעת על 75 אלף פאונד שהם קצת יותר מחצי מיליון שקלים. אם תזדרזו, אולי תוכלו לייבא אחת (מתוך ה-50 שיגיעו לשוק) כמכונית אספנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully