שברולט טראקס המחודש במבחן דרכים. מינימל קומפקט
שברולט טראקס הוקפץ לכיבוס מהיר במפעל ויצא עם מתיחת פנים אופנתית, עדכון דיפונים קל בקבינה וכן בוצע שדרוג במערכת המולטימדיה. מבחן בגרסת ה-LT, לרגל השקתו בישראל
שברולט טראקס הוקפץ לכיבוס מהיר במפעל ויצא עם מתיחת פנים אופנתית, עדכון דיפונים קל בקבינה וכן בוצע שדרוג במערכת המולטימדיה. מבחן בגרסת ה-LT, לרגל השקתו בישראל
לב.מ.וו i8 יש משימה חשובה מאוד: להוכיח שגם כאשר פחות דלק זורם בעורקיה, מכונית היברידית עדיין יכולה להעלות לכם את הדופק
סיאט מצטרפת לשוק הקרוסאוברים עם Ateca, האמור להיות האחיין השובב בקונצרן פולקסוואגן. לקחנו את ה-אטקה לפסגת החרמון כדי לראות, איך יצליח היצרן הספרדי לבדל את עצמו מההמון?
דוד לובינסקי קוראת תגר על המשפחתיות הקלאסיות ורכבי הפנאי הקומפקטיים עם המיניוואן הצרפתי המטופח. סיטרואן פיקאסו מוכיח שגם בעולמם הצפוף של הקרוסאוברים יש לו הרבה מה לתרום, בלי רגשי נחיתות ובמחיר אטרקטיבי
מתיחת הפנים האחרונה למאזדה 6, יחד עם מלוא החופן אבזור בגרסת הפרימיום פלוס ועם 192 כ"ס מכוונת גבוה מאוד. האם יש כאן הצדקה ל-196 אלף השקלים?
הקרוסאובר הקוריאני הוא המוביל הבלתי מעורער של הקטגוריה, הצרפתי קורא עליו תיגר. רכבי המבחן עולים 30-40 אלף שקל יותר מגרסאות הבסיס המקבילות; האם שווה לשלם את ההבדל?
אין כמו ב.מ.וו 3 מחושמלת, כדי לנער את התדמית האפרורית של מכוניות היברידיות; ואם היא גם עולה 100,000 שקלים פחות מאחיותיה שורפות הדלק, מה יעמוד בדרכה לפנקס ההזמנות?