מבחן: סיאט לאון קופרה המחודשת דה ז'ה וו בקטע טוב
קפצנו לספרד כדי לקבל טעימה קטנה מהגרסה המחודשת והעדכנית של סיאט לאון קופרה, שעם 300 כ"ס היא הסיאט הסדרתית החזקה ביותר שהיא ייצרה אי פעם
קפצנו לספרד כדי לקבל טעימה קטנה מהגרסה המחודשת והעדכנית של סיאט לאון קופרה, שעם 300 כ"ס היא הסיאט הסדרתית החזקה ביותר שהיא ייצרה אי פעם
עם בסיס מוטורי מצוין ורמת איבזור מינימליסטית, אודי Q2 מאתגר אותך בשאלה פילוסופית מה יותר חשוב, פלטפורמה מוטורית משובחת, או רמת האבזור?
בעולם הפרימיום המוטורי, לפתגם "טוב שם משמן טוב" יש משמעות של ממש. וולוו נמצאת מחוץ למשחק הזה כבר לא מעט זמן ועל ה-S90 החדשה מוטלת המשימה להחזיר אותה לשם
עם מראה ג'יפוני יותר, מנוע חזק וחסכוני מבעבר, סוזוקי מתכננת להסתער מחדש על אחד הסגמנטים הפורחים של התקופה. נהיגה ראשונה בסוזוקי קרוסאובר המחודש רגע לפני שהוא נוחת בישראל
הצרפתים מכורים למנועי דיזל, והיום אנו בוחנים שני קרוסאוברים המנסים לתת מענה חסכוני להגמוניה הקוריאנית-יפנית. האם יצליח הבגט לכופף את כנף הסושי?
מי שאינם רוצים להצטופף בין אלפי הקרוסאוברים העממיים, יכולים להשתדרג לקטגוריית הפרימיום; מצטרף חדש לקטגוריית ה"עד 400,000 שקל" הוא קדילאק XT5 שהגיע לאחרונה לישראל. לקחנו אותו למבחן מקיף במדבר ובעמק
עם הנעה כפולה, 252 כ"ס ומלוא החופן אבזור, מכונית הקופה של אודי ה-A5 היא בת לוויה מוצלחת מאוד ליום נהיגה חורפי אבל מה קורה בשאר הזמן?