על קרקע יציבה: אופל גרנדלנד X במבחן דרכים
אופל גרנדלנד הוא מתוצריו הראשונים של מיזוג אופל בתוך קונצרן PSA. האם מי שאמור להיות תוספת להיצע של אופל באירופה גם יסמן את ההתעוררות של המותג הגרמני בישראל? יצאנו לנהיגה ראשונה בו
אופל גרנדלנד הוא מתוצריו הראשונים של מיזוג אופל בתוך קונצרן PSA. האם מי שאמור להיות תוספת להיצע של אופל באירופה גם יסמן את ההתעוררות של המותג הגרמני בישראל? יצאנו לנהיגה ראשונה בו
הדור הרביעי של רקסטון מגיע אלינו משופר מאי פעם, במחיר 240,000 שקלים בלבד - עבור רכב 7-מושבים, בעל יכולות שטח מלאות. רקסטון מציע חלופה ייחודית לאייקונים היפאניים ואנחנו יצאנו לבדוק, מה מתחבא מאחורי פער מחירים של 95 עד 140 אלף שקל?
ב.מ.וו X2 מצטרף למשפחת ה-X הוותיקה של היצרנית, אבל הספרה הזוגית שלו מסמנת על פי ב.מ.וו את הכיוון הספורטיבי שהוא לוקח אליו. יצאנו לסיבוב בגרסת ה-20i עם 192 סוסים מה הוא עושה, איך הוא עושה ושאלת 300 אלף השקלים
לקחנו למבחן שטח את חמשת הטנדרים 1-טון הנמכרים בישראל; תפרנו איתם כבישים מהירים, שבילי מדבר, דרדרות והצלבות. הכתרנו את מנצח המבחן, וגם זיהינו חלופות מעניינות
בדור השלישי למכונית שהמציאה את קטגוריית סאלון-קופה, מרצדס ריככה את הקווים ושייפה את הפינות. נהיגת התרשמות ב-CLS החדשה
סקודה אוקטביה RS החדשה בישראל, והפעם עם האבולוציה החזקה ביותר בתולדותיה עם 2-4-5 כוחות סוס חסונים. מה מקבלים תמורת 220 אלף שקל במכונית משפחתית שמסוגלת להפוך את עורה בלחיצת כפתור?
קחו אחד נהג אנלוגי, ערבבו במותג מיתולוגי, תבלו בעידן טכנולוגי ושימו הכל בהקפאה עמוקה בכבישים מוכי השלג והקרח של צפון איטליה. מה קיבלתם? סערת חושים של חווית נהיגה, אולי האחרונה מסוגה. און יעקבסון נהג בבציר האחרון והמשובח של מכוניות מזראטי וחזר מהכפור
הקרון הגדול מ-אינגלשטאט מקבל הנעה היברידית ייחודית - מנוע הבעירה הוא דיזל (ולא בנזין, כמקובל), המנוע החשמלי מתחבר למערכת הקוואטרו (ולא רק לגלגלים האחוריים). יצאנו לצפון כדי לבדוק איך זה עובד בשטח, בתחנת הדלק ואצל מנהל החשבונות
הכניסה ראשונה של יונדאי לשוק הלוהט של ג'יפונים קומפקטיים מגיעה באיחור רב, אז היא מגייסת לטובתה מנוע טורבו חזק, תיבת הילוכים כפולת מצמד ואבזור, האם כל זה יעזור להקדים את המתחרים? ומה עם המחיר?
לאורך השנים הפיקה אופל מכוניות מנהלים לא רעות. האינסיגינה גרנד ספורט החדשה רוצה לעשות הרבה יותר מזה. עם עיצוב מצודד, ערימת מערכות בטיחות ומרחב פנים נדיב, יכול להיות שהקרב על המנכ"ל נפתח לרווחה
לקסוס שינתה כיוון. היא עכשיו מוחצנת, בולטת, וכמעט חצופה. היא הכל חוץ מצנועה כפי שהיתה בעבר. עם זה ועוד, לקסוס LS תנסה להתחרות במיטב של תוצרת גרמניה