

אודי A4 במבחן. הנהלה איכותית
אודי A4 מגיעה למבחן אחרי מתיחת פנים קלה, ועם מנוע בנזין טורבו 170 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים רציפה. עקביות, איכות וסולידיות הן התכונות הבולטות במשפחתית הגדולה והמנוסה
אודי A4 מגיעה למבחן אחרי מתיחת פנים קלה, ועם מנוע בנזין טורבו 170 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים רציפה. עקביות, איכות וסולידיות הן התכונות הבולטות במשפחתית הגדולה והמנוסה
היכולת לקנות מכונית של מרצדס ב-170 אלף שקל יוצרת באז בענף, אבל האם המכונית הקטנה בהיצע מרגישה עדיין כמו מרצדס? יצאנו לבדוק
כל תירוץ לנהוג שוב במכונית הקופה של יגואר מתקבל בברכה. אבל האם מראה מלכותי ומנוע חזק מספיקים לה כדי להוביל?
רנו גרנד סניק המחודש מעדכן את תא הנוסעים ומאפשר למשפחה בת שבע נפשות להתמזג באווירה סלונית. גרסת הבנזין, עדיין ממשיכה להרשים
מיליון שקלים יקנו לכם את אודי S8 החדשה עם 520 כ"ס, מושבים שעושים מסאז' וטכנולוגיה חדשנית לביטול רעשים. תתחילו לחלום ולחסוך
מכוניות סטיישן הן כבר לא רכבי שיפוצניקים, אלא משפחתיות מוכשרות ושימושיות להפליא, אבל מי טובה יותר, הפוקוס מלכת המכירות, או ה-i30 של המותג החזק בארץ?
סיטרואן מציגה את ה-C-אליזה, משפחתית חדשה בגודל כמעט מלא ובמחיר יותר שפוי. האם יש לה סיכוי מול המשפחתיות הקלאסיות השולטות בשוק הישראלי? יצאנו לבחון אם דברים שרואים משם יכולים לעבוד גם כאן
הדור השביעי של הגולף הושק בעולם ומיד פרשנו כנפים כדי לבדוק מקרוב אם אחת המכוניות החשובות של השנה עומדת בציפיות
לפיג'ו 208 מונח משקל כבד על הכתפיים לאור ההיסטוריה של הסדרה. אבל כעת כשהיא רזה יותר, מאובזרת, מהנה ואופנתית, היא מתמודדת עם הנטל בלי רגשי נחיתות
אחרי כישלון הלגונה, רנו תנסה להאבק בקבוצת המשפחתיות הגדולות עם הלאטיטוד, פרי הרומן עם סמסונג. המחיר מפתה - 165 אלף, אבל האם היא רלוונטית?
סיאט טולדו החדשה היא מכונית שקונים עם היגיון, לא עם רגש. הרחקנו עד לספרד כדי לנהוג בדור הרביעי החדש
קשה להסיר את המבט מאופל אסטרה GTC החדשה והמעוצבת כשהיא חולפת בצהוב רותח. אבל לאיזה קהל היא פונה עם מנוע טורבו קומפקטי ותיבה אוטומטית?
ה-RX של לקסוס תמיד היה השחקן הביישן בקבוצת הקרוסאוברים הגדולים. האם השינויים האחרונים החדירו בו מעט כריזמה?
יונדאי i30 החדשה עושה הכל חוץ מלהפתיע. ידענו שהיא טובה עוד כשנהגנו בה בספרד, אבל המפגש הישראלי הזכיר לנו עד כמה
היא לא היפה ביותר, לא האיכותית ביותר ולבטח לא המהירה ביותר, אבל היא מאובזרת ושימושית מאוד. הייתם קונים את הסינית החדשה?
פולקסווגן CC המחודשת משנה את השם, מציעה מושב אחורי יעיל יותר ועיצוב מרענן. קופה ארבע דלתות ברבע מיליון שקלים, טייק 2
היא לא מהירה, לא פראית וגם לא חזקה, אבל נוסעת על הצד כמו משוגעת. מה לגבי החיים האמיתיים? עד כאן
פיאט משיקה את ה-L500 גרסת סטיישן שמבטיחה להישאר חמודה כמו ה-500 ולהיות שימושית כמו המולטיפלה. טסנו לטורינו שבאיטליה כדי לראות אם הצליח לה
היא זולה וחמודה, יש לה מנוע זעיר וצריכת דלק נמוכה. פיג'ו 107 מחודשת חוזרת למבחן דרכים ומצליחה, עדיין, להפתיע
אחרי שהתחדשה לגמרי, איבדה את מנוע השישה צילינדרים ושינתה לחלוטין את פניה, ב.מ.וו סדרה 3 החדשה מגיעה למבחן על כבישי ישראל
הדור הרביעי של לקסוס GS נראה טוב יותר, נוסע חזק יותר ומרגיש איכותי יותר. האם ה-GS מצליחה לאחוז את המקל משני קצותיו?
קוריאנית נגד יפנית נגד צרפתייה - מי מהן תהיה למשפחתית הגדולה הטובה ביותר? יצאנו למבחן ארוך ומקיף וחזרנו עם תשובה
לקחנו שלושה מתמודדים חשובים וחדשים בפלח הקרוסאוברים, מי מהם יחזור הביתה כמנצח ומה מציע כל אחד?
ב.מ.וו סדרה 5 מקבלת את סדרת המנועים החדשה של ב.מ.וו. במקום 6 צילינדרים יש רק 4 עם שני מגדשי טורבו. המומנט עלה, צריכת הדלק ירדה ומה עם הריגוש?
ב.מ.וו משיקים את הדגם החמישי למיני השובבה והפעם הם דוחקים אותה לקצה עם מבנה קופה ורק שני מושבים. מכונית קטנה ומסעירה
ללא גג, עם 420 כ"ס שזורמים בעיקר אל הגלגלים האחוריים וכבישים גרמניים מושלגים, אודי R8 ספיידר מאתגרת ומפחידה לנהיגה
היא קטנה יותר, קלה יותר, שובבה יותר, מאובזרת יותר ומלהיבה יותר מה-207, אבל האם ה-208 תהיה מסוגלת לשחזר את ההצלחה של ה-205 וה-206?! הרחקנו עד פורטוגל כדי לחפש את התשובה
הדור התשיעי להונדה סיוויק הגיע לישראל עם עדכונים נרחבים, אבל האם התוצאה משביעת רצון במיוחד לאור המחיר הגבוה?
משפחת המגאן עברה לאחרונה ריענון מקיף. את המפגש עם שלל הגרסאות, בחרנו להתחיל עם דווקא עם הסטיישן, שלראשונה תגיע גם לישראל
עם שלל מנועים וגרסאות, פולקסווגן אמארוק, רכב העבודה החדש יגיע לישראל וינסה לנגוס בפלח הטנדרים התחרותי. עבודה גרמנית, זה טוב?
היא מתגלגלת בקלילות, אתלטית כמו מתעמלת קרקע, עמוסה בפאר והדר ואפילו צורכת ליטר לכל 14 ק"מ. יגואר XF דיזל, הכל מהכל
אחרי שנהגנו בגרסאות השריריות של וולוו S60 החדשה והתפעלנו, הגיע הזמן להכיר גם את הגרסה ה'עממית' שחוסכת דלק. אבל כמה היא עולה?
היא מושכת את העין, שימושית בתא הנוסעים ומציעה איכויות נסיעה חדשות. רגע לפני שהיא מגיעה לישראל, נהגנו ביונדאי i30 החדשה בספרד
מחוון הסל"ד מטפס במהירות, התיבה מגיבה מהר והקילומטרים נבלעים בשקיקה. מה עשה הטורבו לשברולט קרוז והאם זה שווה את המחיר? יצאנו למבחן
הקרוסאובר הגרמני, מרצדס ML חידד עיצוב, שיפר מנוע ותיבה, טיפל במתלים והעשיר את תא הנוסעים. מה 640 אלף שקל קונים לכם, ומה חסר לנו בו?
העיצוב לוטש, תא הנוסעים אובזר, המתלים כוילו מחדש והמנוע נעשה נקי יותר. טויוטה אוונסיס מתחדשת בהצלחה לכבוד שנת 2012