מכונית-על קטנה: אודי RS3 במבחן דרכים
מצד אחד עוד כוח היה הדבר האחרון שחסר לסופר-קומפקטית של אודי, מצד שני, חלילה שנתלונן על 400 סוסים באגרוף המחץ של חטיבת הספורט של אודי
מצד אחד עוד כוח היה הדבר האחרון שחסר לסופר-קומפקטית של אודי, מצד שני, חלילה שנתלונן על 400 סוסים באגרוף המחץ של חטיבת הספורט של אודי
שברולט א?קוו?ינו?קס הכול-חדש הגיע אלינו לאחרונה, מזריק תבלין אמריקני למיקס היפאנו-קוריאני-אירופאי השולט בעולם הקרוסאוברים הקומפקטיים. כיצד יצליח להתמודד עם הוותיקים, יונדאי טוסון ממובילי המכירות, ופולקסווגן טיגואן בעל הניחוח האירופאי?
לאחר היעדרות של כשנתיים חוזר אלינו פולקסוואגן אמארוק עם מתיחת פנים קלילה ועם מנוע V6 מדהים, שאין כמותו בקטגוריית הטנדרים 1-טון. האם יצליחו 224 הסוסים להכניס את התושב החוזר מגרמניה, אל המועדון הסגור של טנדרים יפאנו-תאילנדיים?
פולקסווגן לקחה את הדור השישי של הטרנספורטר האייקוני והפכה אותו למעין קרוואן זעיר, עם ארבעה מקומות לינה, מטבחון, שלל פתרונות אחסון ותג מחיר מבהיל. למה הוא תשובה מצוינת לשאלה שאף אחד לא שאל?
אחרי 1.5 מיליון יחידות ב.מ.וו משיקה X3 חדש. האם הוא עוד מאותו דבר או משהו אחר לגמרי? יצאנו לבדוק
יחידת הכוח הקטנה ביותר של קונצרן פולקסווגן מוצאת את דרכה לחרטום הג'יפון הקטן ביותר של אודי, ה-Q2. על מה שרואים, על מה שמרגישים ושאלת 165 אלף השקלים במבחן לגרסת ה"אייקון" של Q2
במסלול סודי (טוב, יש לנו את הכתובת), בתוך מכונית שאסור לצלם בתוכה, זכינו להרגיש כמו בני האלפיון העליון - לשבת מאחור בלקסוס LS מפוארת כאשר מישהו אחר נוהג עבורנו. בעצם לא מישהו, אלא משהו...
סיאט מצרפת רכב נוסף, ארונה, לקטגוריית הפנאי הפופולארית. בחנו, בדקנו וגילינו שמבחינת סיאט וגם היבואנית, יש לארונה את הפוטנציאל להפוך לרב המכר החדש במקומה של איביזה
קאן אם לקחה את כלי ה-side by side המטורף שלה והחליטה שמה שחסר לו זה עוד קצת פלפל, אבל קצת זה לחלשים. אז הם הוסיפו המון פלפל. יצאנו לבליץ דרומי עם מכונת המלחמה האולטימטיבית
לאודי S6 יש את היכולת להיות מהירה בכל כביש ומזג אוויר. יואל שורץ לקח אותה לסיבוב ארוך וחזר נלהב לא רק מהמהירות, אלא מהעוצמה חסרת המאמץ
שום דבר במתכון של פורשה 911 לא היה אמור לעבוד, היא הייתה שגויה מיסודה, מסוכנת, בלתי צפויה, מהירה לכעוס וממש לא מהירה לסלוח ובאופן כללי מהירה מאוד. און יעקבסון יצא ליום נהיגה אינטנסיבי במיוחד וחזר פואטי מתמיד
רנו קליאו RS, שהתרעננה במסגרת מתיחת הפנים של הדגם מגיעה לישראל בגרסת ה"טרופי" המחודדת עוד יותר ופוגשת כאן את פיג'ו 208GTI לעימות שמקפל היסטוריה ארוכה והבדלי גישות של ממש למושג הסופר מיני החמה
רן לוקאר גר ועובד בתל אביב, נשלח להתנסות במשך שבוע במיזם אוטותל שמפעילה עיריית תל אביב בשיתוף חברת car2go ומאפשר לשכור כלי רכב לשימוש קצר מועד באיזור גוש דן. איך זה עובד, והאם זה שווה?
אם חושבים על זה, מיני קאנטרימן קופר הייבריד פלאג אין צ'ילי, ממש כמו השם שלה, היא הדבר הכי רחוק מ"מיני". אז מה בעצם יודעת לעשות הגרסה הכי ירוקה של המיני, למי היא מתאימה וכמובן שאלת רבע מיליון השקלים, שווה?
המירוץ הירוק של יצרניות הרכב בעיצומו ואנחנו שואלים, מה עדיף? מכונית היברידית או מכונית בנזין "רגילה" עם מנוע מוגדש וקטן? מה בנוגע לשאר הפרמטרים? לקבלת תשובה הצבנו את יונדאי איוניק מול סקודה אוקטביה עם מנוע 1.0 ליטר למבחן. התוצאות לפניכם
ככל שהלוגו Jeep מחייב, לא תמיד כיבד היצרן האמריקני את מורשת השטח שלו. גרסאות Trailhawk אמורות להחזיר עטרה ליושנה ואנחנו יצאנו לנחל צין כדי לבדוק האם זה Jeep אמיתי?
גרסאות היברידיות למכוניות הן לא בדיוק כוס התה של חובבי הנהיגה, אבל אצל פורשה, כמו אצל פורשה כל דבר חייב להתחיל בנהג. אז הם הציגו את הגרסה ההיברידית של הפנאמרה, זו המתחייבת בשל כללי התקינות הפוליטית אבל בעצם יצרו מכונת נהיגה מלהיבה במיוחד
סוזוקי סוויפט 2017 מציעה יותר מקום לנוסעים, מנוע חסכוני, אבזור רב וגם לא מוותרת על השובבות הנעורית. אבל האם היא מרגישה כמו מוצר צעיר, או ליטוש מיומן של הטוב והישן?
הונדה סיוויק חוזרת בדור עשירי, חדש מן היסוד, עם בשורת מנועי טורבו חדשים ויכולות דינאמיות מעולות. אבל האם היא עדיין מייצרת את ההצדקה לפער בינה לבין שאר המשפחתיות העממיות במחיר?
ארבע שנים אחרי שהוצגה מקבלת פיג'ו 308 מתיחת פנים שנוגעת פחות בעיצוב החיצוני אבל מטפלת ביחידות ההנעה וחבילת הבטיחות שלה. הוזמנו לנהוג בה ולהתרשם מהיצע המנועים החדש באוסטריה וגרמניה. לישראל היא צפויה להגיע בתחילת 2018
ב.מ.וו 540 היא מכונה מחוננת עם כוח אש רציני, שמגיע עם מערכות פנים משוכללות באדיבות ספינת הדגל של החברה. העבר, ההווה והעתיד מתנקזים אל סדרה 5 החדשה שמנסה בפעם הראשונה להצטיין בהכול, וכמעט מצליחה
אנחנו רגילים לראות טכנולוגיה שמחלחלת ממכוניות יוקרה למכוניות עממיות, הפעם הכיוון הוא הפוך, הטכנולוגיה ההיברידית מגיעה מלמטה למעלה. מרצדס C קלאס מציעה תדמית יוקרתית, ביצועים מצוינים ואבזור רב, יחד עם מנוע היברידי ואפשרות טעינה
ב.מ.וו השיקה את סדרה 4 וסדרה 5 החדשות במגרש הביתי שלה בעיר מינכן, בירת מדינת בוואריה שבדרום גרמניה. קפצנו לחווית נהיגה מסמרת שיער על סיפונם של הדגמים החזקים. חלק א'
אינפיניטי Q30 מצליבה מבטים עם קבוצת הפרמיום הקומפקטית, ומנסה לבדל עצמה בעזרת עיצוב ספורטיבי, ביצועים אטרקטייבים ומחיר מפתה. אבל האם נכונה לה הצלחה, כאן בישראל?
לא משנה מאיזה זווית תסתכלו על אינפיניטי QX60 המילה היחידה שתתאר אותו היא המון. המון לאורך, לגובה, לרוחב, באבזור. יצאנו לבדוק איך אוכלים את כל זה, והאם הוא מצדיק את 450 אלף השקלים המבוקשים עבורו
גרסת ה-GTI של פיג'ו 308 מסמנת קו פרשת מים ברור בין מה שהיה לבין מה שיהיה בכל הנוגע למכוניות ספורט חמות מפיג'ו. האם אלו בהכרח חדשות טובות? ולמה אני רוצה לחבק את המהנדסים שלה, ואז לנזוף בהם?
מכונית הסאלון הספורטיבית של מזראטי עברה ריענון קל ובכללו תוספת סוסים ועדכון לתא הנוסעים. לקחנו את גרסת הגראנספורט לדייט מהיר
עם זכות ראשונים בעסקי מכוניות הפאר, אבל עם תחרות קשה מאוד מאירופה, קאדילק שואפת לחזור להפוך לשם נרדף ליוקרה והצלחה. ה-CT6 היא צעד ראשון בכיוון, אבל המסע הארוך עוד לפניה
אנו יוצאים לשטח עם ה-Jeep הקטן ביותר ומנסים לבדוק אם במחיר 205,900 שקלים זהו "ג'יפ" אמיתי, או סתם קרוסאובר אופנתי?
רבת המכר של סוזוקי התחדשה בבסיס חדש, מנוע משודרג, תיבה חדשה וגם במערכות בטיחות מתקדמות. יצאנו לבדוק כיצד הכל עובד
קפצנו לספרד כדי לקבל טעימה קטנה מהגרסה המחודשת והעדכנית של סיאט לאון קופרה, שעם 300 כ"ס היא הסיאט הסדרתית החזקה ביותר שהיא ייצרה אי פעם
עם בסיס מוטורי מצוין ורמת איבזור מינימליסטית, אודי Q2 מאתגר אותך בשאלה פילוסופית מה יותר חשוב, פלטפורמה מוטורית משובחת, או רמת האבזור?
בעולם הפרימיום המוטורי, לפתגם "טוב שם משמן טוב" יש משמעות של ממש. וולוו נמצאת מחוץ למשחק הזה כבר לא מעט זמן ועל ה-S90 החדשה מוטלת המשימה להחזיר אותה לשם
שברולט טראקס הוקפץ לכיבוס מהיר במפעל ויצא עם מתיחת פנים אופנתית, עדכון דיפונים קל בקבינה וכן בוצע שדרוג במערכת המולטימדיה. מבחן בגרסת ה-LT, לרגל השקתו בישראל
לב.מ.וו i8 יש משימה חשובה מאוד: להוכיח שגם כאשר פחות דלק זורם בעורקיה, מכונית היברידית עדיין יכולה להעלות לכם את הדופק
סיאט מצטרפת לשוק הקרוסאוברים עם Ateca, האמור להיות האחיין השובב בקונצרן פולקסוואגן. לקחנו את ה-אטקה לפסגת החרמון כדי לראות, איך יצליח היצרן הספרדי לבדל את עצמו מההמון?