הולכי הרגל מסכנים את עצמם
56 אחוזים מהולכי הרגל מתפרצים לכביש, 26 אחוזים לא מסתכלים לצדדים. כך עולה מסקר שערכה הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים
56 אחוזים מהולכי הרגל מתפרצים לכביש, 26 אחוזים לא מסתכלים לצדדים. כך עולה מסקר שערכה הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים
משרד התחבורה הבריטי מפרסם את תוצאות מבחני הריסוק האחרונים שערך ל-27 קסדות באמצעות תוכנית SHARP
הפריט הכי חשוב ברכב הוא הצמיג, אבל הוא מקבל את היחס הכי גרוע מהנהג. רק שהיחס הלקוי לא יתפוצץ לכם בפנים
חוסר סבלנות הוא אחד הגורמים הבעייתיים והמסוכנים ביותר בהם אנו נתקלים בכבישי ישראל. במקום לצפצף כל היום, פשוט תרגיעו
בישיבת ממשלה שנערכה היום (ראשון) הוחלט לבטל את חובת הוראת החינוך התעבורתי בבתי הספר. כך נלחמים בתאונות?
יצרניות הרכב הגדולות בעולם ופרקליטי ארגון העיוורים והחרשים ניסחו תקנה שתחייב יצרניות בצליל רועש בכלי-רכב היברידים
היצרנית מגרמניה ממשיכה לפתח את מערכת הנהיגה העתידנית שתיטול את השליטה מידי הנהג. השלב הבא "השותף החושב"
אחוז ניכר מתאונות הדרכים הקלות והקטלניות ניתן היה למנוע באמצעות השארת מרווח מספיק מהרכב שמלפנים. 21... 22...
בבית הספר 'המסלול המהיר' זוכים התלמידים להתנסות בסימולטור נהיגה שמכין אותם לסכנות על הכביש. נהיגה יסודית, מבראשית
כל 15 דקות נהרג בן-אדם בתאונת דרכים קטלנית בארה"ב; 75 אחוזים מההרוגים הם גברים, שליש מהמקרים כתוצאה מנהיגה תחת השפעת אלכוהול
היצרנית מגרמניה משיקה מנועי V6 ו-V8 חדשים משופרי הספק וידידותיים לסביבה באופן יחסי. S קלאס ו-CL תחילה
נסיעה בכביש מהיר רב נתיבי דומה לפתרון מבוך סבוך בעקבות אי הסדר וכלי הרכב שפזורים בכל מקום. נהגים, פנו את השמאלי
מומחה תחבורה בריטי מחזק מחקר קודם לפיו פסי האטה מסוכנים גם לתשתיות. "מציגים איום ממשי על משתמשי הדרך"
הם נמצאים בארבע קצוות הרכב ומשמשים לתקשורת עם הסובבים אתכם. הקפידו לאותת ולכבד אחרים המאותתים