מבחן: ווספה ספרינט 125
קו הקטנועים החדש של ווספה לא מנסה ליישר קו עם הטרנדים הנוכחיים, אלא ממשיך למנף את מה שיש לו בשפע - קסם נוסטלגי. סביו בסיבוב יפואי על הספרינט 125
קו הקטנועים החדש של ווספה לא מנסה ליישר קו עם הטרנדים הנוכחיים, אלא ממשיך למנף את מה שיש לו בשפע - קסם נוסטלגי. סביו בסיבוב יפואי על הספרינט 125
ערום, שרירי, נראה טוב וכזה שאתה רוצה לצאת איתו כל ערב - האם הונדה CB1000R החדש הולך לערער לך את התפיסה המגדרית? סיבוב על הבריון החדש של הונדה שממציאה את עצמה מחדש
ה-ALTA REDSHIFT EX הוא טעימה ראשונה מהעתיד, העתיד של אופנועים ללא מנוע בעירה פנימית. בלי רעש, בלי עשן או חום, אבל באיזה מחיר? מה נשאר בחווית הרכיבה, מה התשלום בטווח ובעלויות?
במחצית השנייה של שנות ה-90 וגם לתוך תחילת העשור הקודם, אופנועי הסופר מוטו היו להיט. אבל בשנים האחרונות המתכון הפשוט הזה הלך ונעלם. האם להוסקוורנה 701 סופרמוטו יש עוד מה להציע?
קי.טי.אם דיוק 790 הוא הבעיטה לחיבורים שהחברה האוסטרית הייתה זקוקה לה כדי להתמודד בפלח של אופנועי ביניים לכביש, אבל הוא עושה את זה בשיגעון ייחודי רק לו. מה שמעלה את השאלה - האם אופנוע יכול להיות מגניב מדי?
ראובן סביו יצא לפגוש את ה-KTM החדשים על מסלול מירוצי השטח ברומא כדי לבדוק את מקצה השיפורים שביצעו האוסטרים. התגוששות בוצית על שני גלגלים
הוויטפילן והסוורטפילן, חץ לבן וחץ שחור בהתאמה, שני דגמי ההוסקוורנה 401 החדשים, נראים במבט ראשון כמו אופנועי צעצוע. כשעולים עליהם, מניעים ומכופפים את הידית הימנית, זה כבר סיפור אחר לגמרי
כרטיס הכניסה של קוואסאקי לעולם אופנועי הספורט, הנינג'ה 400, קיבל עיצוב קרבי, שלדה חדשה ומנוע מחודש. יצאנו לסיבוב ראשון על האופנוע החדש והמסקרן הזה וחזרנו עם תשובות מתחום הקואצ'ינג
סוזוקי GSX125S שפונה לרוכבים הצעירים מפצה על מיעוט הסמק"ים בעיצוב וצביעה מוחצנים. יצאנו לרכיבה מקומית ראשונה כדי להבין אם מדובר בלהיט הנערים החדש
אל תראו אותו רטרו, לקוואסאקי Z900RS יש המון שרירים מתחת לעיצוב החשוף עם הקריצה לאופנועי העבר של היצרנית היפנית. יצאנו לרכיבה שמגלה מחדש כמה מעט צריך כדי לעשות לנו טוב בקסדה
דוקאטי סקרמבלר 1100 החדש הוא שילוב בין מנוע שרירי, טכנולוגיה מתקדמת ועיצוב מוקפד שיוצרים יחדיו חבילה ייחודית ומסקרנת במיוחד. הוא אוטוטו אצלנו, ויש למה לחכות
אופנועי אדוונצ'ר הם הלדרמן המוחלט של עולם הדו-גלגלי. בכביש, בשטח, בעיר ובכבישים המהירים. הפגשנו שניים מהם, הונדה אפריקה טווין, וקי.טי.אם אדוונצ'ר 1090R שנושאים מוניטין ארוך ומכובד למבחן השוואתי
כאשר מדובר באחד הכלים החשובים ביותר לחברת ימאהה ואחד השחקנים המרכזיים בזירת האופנועים בנפח בינוני, נדמה שאי אפשר להפריז בחשיבות מתיחת הפנים שעובר הדגם, מינורית ככל שתהייה. אייל פרדר יצא לדגום את ה-MT07 המעודכן וחזר לדווח
ה- ב.מ.וו G310GS החדש, שייך לאותם אופנועים שתמיד כיף להיות איתו ולא משנה איפה ומתי בזכות תנוחת רכיבה נוחה מאוד, מנוע ידידותי במיוחד, תפעול פשוט. המחיר הגבוה ממתחריו הוא האתגר העיקרי שלו
להשתמש במכונית, בקטנוע, באופניים, ללכת ברגל או אולי אפילו להעז ולהשתמש בתחבורה הציבורית? למה לא לקחת קורקינט זעיר ומתקפל לתא המטען? בדקנו את הכלי החדש של שיאומי
נסיעות עירוניות ובינעירוניות, טיול בהרכבה כולל ירידה לשבילים ומראה של אופנוע אדוונצ'ר גדול, את כל זה ה- V-Strom 250 מעניק לרוכב מבלי לדרוש ממנו תשלום יקר