וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקפת הצהוב

אסוס חשפו אתמול בפני עיתונאים את המחשב שלהם בעיצוב משותף עם למבורגיני. היה צהוב

צרוף המלים "שש בבוקר" בדרך כלל מופיע בלקסיקון שלי כתיאור הזמן בו אני תמיד ישן, אך אתמול הופתעתי לגלות את עצמי ער בשעה המוזרה, ועוד מתכונן לצאת מהבית בשביל להגיע לארוחת הבוקר אותה ארגנו אנשי חברת אסוס וחברת פדני בשביל להראות לעיתונאים הישראליים שמחשב לא צריך להיות רק שימושי, אלא גם יפה.

האמת היא שזה לא מה שאמר מנכ"ל פדני במסיבת העיתונאים. הוא דווקא ביטל במחי יד את הייתרונות הפרקטיים של המחשב, וטען שמה שבאמת חשוב זה איך שהמחשב נראה. נו שוין, אני אומר, כל אחד ומה שמעניין אותו. אם כי, במחשבה שניה, פחחח!

אז מה ראינו שם, ואיך בדיוק אסוס קשורים לחברת תכשיטים שקיימת יותר ממאה שנים? מסתבר שאסוס החליטו שעיצובי מחשב שגרתיים זה פאסה, והגיע הזמן לחדש. פדני – שם מוכר בעולם התכשיטים, הסכימו למכור את המחשבים היוקרתיים בחנויותיהם היוקרתיות לא פחות.

מחשב הדגל של ההשקה הזאת היה המחשב שעוצב בעזרת חברת המכוניות למבורגיני (בדומה למחשב הפרארי של Acer) והוא, ובכן, צהוב. ויקר. אם תרצו לרכוש אותו בשביל שתחפושת ההומר-סימפסון שלכם בפורים הקרוב תהיה היי-טקית מאי פעם, תיאלצו להפרד מכ-20,000 שקלים. בתמורה תקבלו מחשב עם מעבד Core 2 Due T7400, מסך בגודל 15' אינץ', כרטיס מסך ייעודי חזק של Nvidia,שני ג'יגה-בייט של זכרון ושלל דברים נוספים. במקרה ותרצו את אותה התצורה בלי הצבע הצהוב, גם זה אפשרי, אבל המחיר לא יושפע.

בנוסף לכך, הציגה אסוס מספר מחשבים מסדרת S6 האולטרה-ניידת של החברה. הם שוקלים כקילו וחצי, בעלי מסך של 11.1 אינץ', מעבד נמוך-זרם Core DuoLV2400 ו... כריכה מעור. המרהיב (!?) שבחבורה הזאת הוא מחשב עם כריכת עור ורודה השזורה בנקודות שחורות. במלים אחרות, ואם לצטט את גאיבראש טריפווד – "But, but, but it's PINK". המחשב הזה גם מגיע עם עכבר ותיק בצבעים תואמים. למזלם של אנשים עם חוש סגנון מפותח קצת יותר, ישנם בסדרת S6 גם מחשבים מצופי עור בגוונים יותר שגרתיים כמו חום, שחור וצהוב כהה, גם הם עם עכברים ותיקים תואמים. וכל זה ב-14,500 שקלים בלבד.

אך לא רק מחשבי-תכשיט היו בהשקה אתמול. אסוס הציגה לראווה גם מספר מכשירים חדשים שמגיעים לשוק הישראלי בזמן הקרוב. הראשון הוא מחשב האולטרה-נייד R2h, שילוב של מחשב כף יד ומחשב נייד עם מסך מגע בגודל 7 אינץ' ומשקל של 830 גרם בלבד. מתחת למסך אפשר למצוא מעבד סלרון במהירות 900 מגה-הרץ, זכרון פנימי עד 1280 מגה-בייט, כונן קשיח בנפח של עד 40 ג'יגה ואף מקלט GPS מובנה. יש כאן גם חיבורים אלחוטיים, קורא כרטיסי מסך, וובקאם ותוית מחיר של 6,499 שקלים.

מכשיר נוסף, שיגיע בינתיים רק לדיוטי-פרי, הוא ה-P-525, מחשב כף יד וטלפון סלולרי עם מסך של 2.8 אינץ', יכולות אלחוטיות, מצלמת 2 מגה-פיקסל, מערכת הפעלה Windows Mobile, זכרון של 128מגה-בייט, רמקולים סטריאופוניים ואפשרות לקרוא כרטיסי זכרון Mini-Sd. אם אתם טסים בקרוב לחול, תוכלו לקנות אותו ב-999 דולרים.

אחרון חביב הוא My Pal A639, מחשב כף יד קטן עם GPS שנועד לאכסון קבצים על זכרון מובנה של 1 ג'יגה-בייט, והינו בעל מסך בגודל 3.5 אינת' ומעבד במהירות 416 מגה-הרץ' מבית אינטל. גם כאן, כמו בשלל הניידים החדשים, מיושמת מערכת ההפעלה Windows Mobile 5.0, וכמובן שיש גם חיבורים אלחוטיים דוגמת Wifi ו-Bluetooth.

והיה גם אוכל. אוכל טוב. מממ, אוכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully