וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: כסא מרוצים

Triple Screen "Limited Edition 001" של חברת Racer X מעלה את המושג "משחק מרוצים" לרמה אחרת לגמרי

לא בכל יום אנחנו רואים אנשים שמוכנים להשקיע המון כסף בשביל להפיק את ההנאה המירבית ממשחק אחד מסויים, ובימים בהם זה כן קורה - התוצאה לא תמיד מגניבה. הפעם אין מה לדאוג למגניבות - יש אותה כאן בשפע, צריך לדאוג רק לכמויות עצומות של כסף.

ה-Triple Screen "Limited Edition 001" מחברת Virtual Racer X הוא מכונה אימתנית שמוקדשת למשחק הנהיגה Forza Motorsport 2 אשר הושק לא מזמן על קונסולת האקס-בוקס 360 של מיקרוסופט. מדובר במערכת שמורכבת משלושה מסכי HDTV בגודל 37 אינץ' ומסך 7' המתפקד בתור מראה אחורית, אשר מחוברים לארבע קונסולות אקס-בוקס 360 Elite כיוון שכדי להריץ את המשחק על 4 מסכים, צריך 4 קונסולות שונות שתבצענה את החישובים.

אך הקונסולות הן רק ההתחלה. חוץ מכך, יש כאן מערכת רמקולים של Bose ו-Harmon Kardon, מערכת רטט בעוצמה של 1500 וואט, כסא מרוצים של חברת Sparco, קונסטרוקציה שלמה שמורכבת מאלומיניום בשביל להחזיק את המסכים והכסא, מצלמת רשת לאקס-בוקס, מחזיק משקאות והרבה רכיבים אחרים. כל זה, כאמור, בשביל ליהנות כראוי מ-Forza 2. כמה הדבר הזה יעלה לכם? המפתחים לא אומרים, אבל אני לא אתפלא אם המחיר בדולרים יהיה מורכב מחמש ספרות לפני הנקודה העשרונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully