וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: שעון מפתח Jaeger

חולמים לקנות את האסטון מרטין DBS? כדאי שתוסיפו לחלום גם את השעון הזה, שפותח את ומדליק את האוטו

אחד החלומות הגיקיים הסטריאוטיפיים ביותר הוא להיות ג'יימס בונד. עזבו את הבחורות והאקשן – למרגל הבריטי תמיד הייתה גישה לגאדג'טים הכי מגניבים בעולם, וזה לא עניין של מה בכך. מה שכן יש לגיקים, לחלקנו לפחות (לא לי, אבל לא נדבר על זה), זה כסף, ועכשיו ניתן לקנות בכסף הזה גאדג'ט ג'יימס בונדי להפליא.

בהתחלה תצטרכו לקנות מכונית יקרה. לא כל מכונית, אלא רק את האסטון מרטין DBS החדשה, שתעלה לכם באירופה כ-240,000 אירו, וזה עוד בלי מיסי יבוא. לאחר שתקנו את האוטו, יציעו לכם אנשי החברה לרכוש איתו גם שעון חדש ומגניב של חברת Jaeger.

השעון הזה, שמורכב מכמות מדהימה של חלקים – לא פחות מ-200 רכיבים שונים לחלק החיצוני ועוד 200 למנגנון המכני - הוא לא סתם תכשיט או אביזר אופנה, אלא גם גאדג'ט מגניב. אם תענדו את השעון הזה, לא תצטרכו מפתחות לאוטו. המהנדסים של חברת Jaeger הצליחו להכניס אל האריזה הלא-גדולה שלו גם משדר שמדבר עם הרכב ומסוגל לפתוח או לנעול אותו, ואפילו להדליק את המנוע מרחוק – המצאה נהדרת אם רוצים להדליק מזגן לפני שנכנסים לאוטו. והמחיר? עזבו אתכם, אם כבר קניתם אותו בכחצי מיליון אירו, מה זה עוד 25,000 לכאן או לכאן?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully