וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: GlobalTop HG100

14.10.2007 / 2:26

אם בא לכם להפוך את הרכב שלכם ליותר מגניב נסו את מקלט ה-GPS הזה, שמקרין את המהירות על השמשה הקדמית

חמישים שנה עברו מאז שהרוסים שיגרו את הלווין הראשון בחלל, וכבר קשה לנו לדמיין את החיים שלנו בלעדיהם. רק תסתכלו על המהומה שקרתה בעקבות שיבושים של תדרי הלווין של יס. אבל מעבר לטלוויזיה, משמשים הלוויינים לעוד הרבה מאוד דברים, ואחד מהם הוא מערכת ניווט – GPS בקצרה. 31 לוויני GPS יש כרגע בשמיים, עפים להם בחלל כדי שנוכל למצוא את דרכנו כאן על כדור הארץ.

מקלטי ה-GPS כבר מזמן לא מכשירים גדולים ומסובכים שנמצאים רק בשימוש של מדינות. יש לנו טלפונים עם מקלטי GPS, מחשבי כף יד עם מקלטי GPS ואפילו שעונים עם מקלטי GPS. אז מה יכולה להיות ההצדקה בהוצאת מקלט ייעודי, ועוד אחד ללא מסך? אפשרויות מיוחדות, כמובן.

כזה הוא ה-HG100 של חברת GlobalTop. מעבר להיותו מקלט GPS עם קישוריות בלוטות' - יכולת שמאפשרת לחבר אותו למחשבי כף יד, לפטופים ושלל אביזרים אחרים בלי תמיכה מובנית בניווט לוויני, יש לו גם מסך שיכול להקרין את מהירות הרכב על השמשה. כיוון שבשמשה אנחנו רואים השתקפות, המסך מקרין את הנתונים הפוך.

נכון, יש מכוניות בהן הפיצ'ר הזה מובנה, אבל אלה בדרך כלל יקרות להחריד. כאן יש לכל אחד אפשרות להפוך את המזדה 3 שלו לקצת יותר ייחודית ומגניבה. מה עוד, שהדבר הזה מקל על הנהיגה בכך שמסיר את הצורך להסתכל על לוח השעונים. מחירו בארה"ב כ-130 דולרים – זול יותר ממכשירי ניווט ייעודיים, שחלקם אמנם יכולים להציג מהירות, אבל לא בצורה כל כך נוחה מבחינת הישארות עם עיניים על הכביש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully