וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

ממציאי הגאדג'ט הזה מציעים לכם לשים קבצי MP3 במקום הצופר באוטו. לזה בדיוק קוראים הצעה מגונה

למכוניות - כך נגזר מסיבות היסטוריות והומניסטיות – יש צופר בו אמורים להשתמש רק בשביל למנוע תאונה. לצערי הרב, אנשים רבים בעולם בכלל, ובישראל בפרט, לא מבינים את זה, ולוחצים על הצופר בתידרות בה הם לוקחים אוויר לריאות, כל זה בלי התחשבות במה שקורה סביבם ובאנשים שלא באמת רוצים שירעישו להם ליד האוזן. אך האם המצב הזה יכול להיות יותר גרוע? בוודאי, בשביל זה חברות ממציאות גאדג'טים נוראיים שנכנסים אלינו למדור.

חברת Horntones היא אחת מהחברות האלה, וההמצאה המתועבת אותה היא מוצאה לשוק קרויה FX550. מדובר, בעצם, בצופר אלטרנטיבי לרכב שמוציא לא את הצליל הרגיל, אלא MP3. רק תחשבו על ה"כיף" של ללכת ברחוב ולשמוע קרב בין צופר שמשמיע בריטני לבין צופר שמספר בדיחה בקולו של שמעון פרס! אה, ובשביל ההנאה המושלמת, יש כאן 256 מגהבייט זכרון ו-9 כפתורים שיכולים להפעיל צופרים שונים. כל הזוועה הזאת - רק 299$.

לעיתים קרובות אני כותב את הגאדג'ט הגרוע של השבוע בידיעה שהרבה מהקוראים לא יסכימו איתי. לא כולם שותפים לפוביה שלי מחצילים, לא כולם מפחדים מדבורים וחלק מהאנשים אפילו אוהב כספומטים. אבל הפעם אם אתם לא מסכימים איתי, אני לא אוהב אתכם. עזבו לא אוהב, לא אלחץ לכם את היד אם אפגוש אתכם ברחוב, ואפילו אחשוב לעבור לצד השני. כי מה שלא תגידו, הדבר הזה הוא נוראי. הוא ללא ספק הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully