וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: משדר רדיו עם בלוטות'

28.11.2007 / 8:18

המכשיר הזה הזה קולט מוזיקה מכל טלפון שתומך ב-Bluetooth ומשדר אותה בתדר FM לרדיו ברכב

בשנים האחרונות, הטלפונים הסלולריים שלנו הפכו להרבה יותר ממכשירים בהם משתמשים בשביל להתקשר. משחקים, אינטרנט, ניווט לוויני – כל אלה נכנסו לעולם הסלולר. יחד איתם, התחום החם הוא מוזיקה. הטלפונים כיום כוללים מספיק זכרון בשביל לאכסן מאות שירים ומעבדי הקול קטנים וזולים מספיק בשביל להכניסם גם למכשירים הזולים ביותר. הייתרון מבחינת המשתמש הוא שלא צריך יותר לסחוב הרבה מכשירים שממלאים פונקציות בסיסיות – אפשר להשתמש במשהו אחד.

הבעיה שנוצרה היא זו של תאימות. לא תמיד אנחנו רוצים להקשיב למוזיקה באוזניות, ויצרני הסלולר לא ממהרים להפוך שקע אודיו סטנדרטי למשהו נפוץ. פתרון בא בדמות האלחוט – טכנולוגיית Bluetooth מאפשרת לנו להזרים את המוזיקה להתקן אלחוטי מרוחק. גאדג'ט היום שלנו משתמש בטכנולוגיה הזו בשביל לאפשר לכם להקשיב למוזיקה מהטלפון הסלולרי גם ברכב.

חברת Satechi ראתה את השוק של משדרי רדיו אשר מתחברים לנגן מוזיקה ומשדרים את השיר למקלט רדיו שנמצא ברכב, והחליטה שיש במוצרים הקיימים כיום בשוק יותר מדי חוטים, ומעט מדי תאימות להתקנים כמו טלפון. הפתרון שלהם הוא משדר רדיו שניזון משקע המצת באוטו, ומקבל את האות דרך חיבור Bluetooth (יש גם תמיכה בחיבור סטריאו בתקן A2DP). יש לו גם מיקרופון מובנה, שמאפשר להשתמש במכשיר בתור דיבורית לרכב, בלי צורך להתקין חיווט כלשהו – הצליל מגיע דרך הרדיו. מי שרוצה לחבר אל המכשיר נגן אודיו פשוט, לא יישאר מקופח – יש גם חיבור רגיל. מה המחיר של הגאדג'ט הזה? 99$.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully