וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת הנסקא"ר תשודר ב-ESPN

22.1.2008 / 11:55

השידורים יכללו את כל 38 מרוצי סדרת ה-Sprint Cup של התחרות הפופולארית, ואת מרוץ הדייטונה 500, החוגג 50 שנה להיווסדו

ערוץ ESPN רכש את הזכויות הבלעדיות לשידור סדרת מרוצי ה-Sprint Cup NASCAR, ואת הסדרה הכלל ארצית באפריקה ובמזרח התיכון, החל מפברואר 2008 בערוץ ESPN ישראל.

במהלך העונה ישדר ערוץ ESPN את כל 38 המרוצים מסדרת ה- NASCAR Sprint Cup היוקרתית של מרוצי הנסקא"ר, סדרת מרוצי המכוניות המובילה בעולם, המשלבת את הכוח, ההתרגשות וההתלהבות של מרוצי מכוניות אגרסיביים. בנוסף, ישודרו 35 מרוצים של ה-NASCAR Nationwide Series, סדרה שמציגה את דור המחר של הנהגים ואת נהגי ה-Sprint Cup Series הידועים, ולמעלה מ-70 תכניות בנות שעה, על הרגעים הגדולים של התחרות.

מרוצי הנסקא"ר מדורגים במקום השני ברשימת סוגי הספורט העונתי הקבוע בארצות הברית, כשהיחיד המדורג מעליהם הוא ה-NFL. מתוך 20 האירועים הנצפים ביותר בארה"ב, 17 הם מרוצי הנסקא"ר , בין השאר בזכות העובדה שמכוניות המרוץ (Stock Cars) הינן גרסאות מותאמות-מרוץ, של אותן המכוניות בהן נוהגים האוהדים עצמם – שברולט, פורד, דודג' וטויוטה.

עונת הנסקא"ר תיפתח ב-17 בפברואר 2008, בדייטונה ביץ', פלורידה, במרוץ הדייטונה 500. המרוץ מורכב מ-200 הקפות באורך כולל של-805 ק"מ, ונחשב למרוץ היוקרתי ביותר בשנה. השנה יצוין יום השנה ה-50 לקיום המרוץ שידוע בין השאר בכינוי: "המרוץ האמריקאי הגדול".

הצלחתם האדירה של מרוצי הנסקא"ר החלה לאחרונה למשוך כישרונות בינלאומיים, כולל חואן פבלו מונטויה (קולומביה) וז'ק וילנב (קנדה) נהגי הפורמולה 1 לשעבר, אלופים לשעבר ממרוצי ה-Indy Car Series, כמו גם דריו פרנצ'יטי (סקוטלנד) שניצח במרוץ האינדי 500 ופטריק קרפנטיר (קנדה) נהג ה-IRL הפופולארי.

האיגוד הבינלאומי למרוצי מכוניות בע"מ (National Association for Stock Car Auto Racing – NASCAR), אשר הוקם ב-1948, הינו הגוף האחראי על אחד מסוגי הספורט הבולטים של אמריקה. למרוץ 75 מיליון מכורים בארצות הברית, בעלי נאמנות גבוהה למותג יותר מכל ענף ספורט אחר.

  • עוד באותו נושא:
  • נסקאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully