וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופניים בכל פינה

אבי בר-אלי

10.2.2008 / 10:36

עיריית תל אביב פירסמה מכרז למערך השכרת אופניים ב-150 תחנות. הזוכה במכרז יחויב להקים את התחנות בתוך כשנה וחצי

עיריית תל אביב פירסמה בסוף השבוע את המכרז הבינלאומי להקמה, הפעלה ותחזוקה של מערך השכרת אופניים בעיר. מדובר במכרז להצבת לפחות 1,500 זוגות אופניים בכ-150 תחנות עגינה, שיאפשרו השכרה, באמצעות כרטיסי אשראי בלבד, למנויים או ללקוחות מזדמנים.

היקף הפרויקט מוערך ב-100-150 מיליון שקל. תקופת הזיכיון תהיה לעשר שנים עם אופציה לחמש שנים נוספות, שבהן יתחייב הזכיין להטמיע בתחנות מערכת תשלום ובקרה ממוחשבת, להקים לפחות מוקד מאויש אחד לפניות הציבור וכן להקים אתר אינטרנט. כמו כן יתחייב הזכיין לשירותי תחזוקה ותפעול שוטפים, המהווים את עיקר עלות ההשקעה בפרויקט.

הליך המכרז, שהוכן על ידי עו"ד יאיר סלומון ממשרד גילת, קנולר, גראוס, סלומון ושות' & זלצמן ושות', יכלול התמחרות על גובה המענק שיקבל הזכיין מן העירייה. לפי ההערכות, תסתכם עלות ההקמה והתפעול של מערך השכרת האופניים ב-10-15 מיליון שקל בשנה. את המכרז הוציאה הרשות לפיתוח כלכלי תל אביב, והיא ציינה בו כי לא תהיה מחוייבת לקבל את ההצעה הכספית הזולה ביותר. התאריך האחרון להגשת הצעות למכרז הוא 2 באפריל 2008.

בחירת הזכיין תתבצע לפיכך בהתאם לניקוד שיקבל בקטגוריות הבאות: איכות האופניים (30%), תחנות העגינה (30%), מבנה מסופי התשלום הסמוכים (15%), המערכת (25%), איכות המשתתף (10%) ומידת ניסיונו (5%). ניקוד יתר יינתן לניצול אנרגיה חסכוני, כמו שימוש בלוחות סולאריים.

בתוך שנה ממועד הזכייה יחויב הזכיין להקים 150 תחנות עגינה ומסופים, בהם 3,000 מקומות עגינה.

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully