וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היצרניות קוראות למקס מוזלי להתפטר

לאחר הקלטת בה נראה נשיא פורמולה 1 באורגיה בעלת תכנים נאציים, הביעו מספר יצרניות את מחאתן הפומבית. מוזלי לא נשאר חייב

מסתבר שפשוט לא משתלם יותר לארגן אורגיות עם נערות ליווי המחופשות לנאציות בימים אלה. מקס מוזלי, נשיא פורמולה 1, שנמצא במרכזה של פרשיה מעוררת הדים, לאחר חשיפת הקלטת בה הוא נראה באורגיה עם 5 נערות ליווי במדים של שוטרים נאצים, עשוי למצוא את עצמו מחוסר עבודה. יצרי הרכב המובילים של הענף - הכוללים את מרצדס, ב.מ.וו, טויוטה והונדה - שיחררו הודעות שקוראות למוזלי להתפטר מתפקידו. "טויוטה אינה רואה באור חיובי כל התנהגות שיכולה לפגוע בתדמיתה של הפורמולה 1, במיוחד כזו שנראית גזענית או אנטישמית", נכתב מטויוטה.

מוזלי, שכבר הגיש תביעה כנגד הצהובון 'ניוז אוף דה וורד' הבריטי ששחרר את הסיפור, הספיק להתנצל בפני כל יצרני הרכב וההתאחדות, וטען כי אין כל קשר נאצי לאירוע. למרות זאת, ב.מ.וו ומרצדס הוציאו הודעה משותפת לפני הגראנד פרי ביום ראשון בבחריין, וטענו כי הפרשה היא אינה עניין אישי בלבד. "התוכן של הפרסומים הוא מביש, וכחברה אנחנו מרחיקים את עצמו מכך. אנו מחכים לתגובת איגוד הפורמולה 1 שיקבל החלטה לגבי המצב".

מוזלי לא נשאר חייב, והגיב לטענות יצרניות הרכב הגרמניות, בצירוף עקיצה: "בהתחשב בהיסטוריה של ב.מ.וו ומרצדס, במיוחד לפני מלחמת העולם השניה, אני בהחלט מבין למה הם רוצים להרחיק את עצמם מכך. לצערי, הם לא יצרו עמי קשר לפני שחרור ההודעה כדי לשאול אותי אם הדברים נכונים". לאחר שנה של פרשיות ריגול למיניהן, אין ספק עתה כי איגוד הפורמולה 1 יידרש לפעול בנושא במהירות, כדי למחוק כתם נוסף על מכסה המנוע של הספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully