וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קימי רייקונן זכה בברצלונה

אלוף העולם הפיני סיים את המירוץ בסטייל, הקדים את חברו לפרארי, פיליפה פאסה, ואת לואיס המילטון ממקלארן, ופתח פער של 9 נקודות

אי אפשר להמר נגד ההיסטוריה כשזה מגיע לדראנד פרי בברצלונה. לפי השנים האחרונות, שבעת הנהגים שפתחו בפול פוזישן בשבע השנים האחרונות, ניצלו זאת עד תום וזכו במירוץ עצמו. היום (ראשון), קימי רייקונן המשיך את המסורת הזו, כשזינק ראשון, בדרך לניצחון גדול במגרשו הביתי של פרננדו אלונסו. אלוף העולם נתן פיניש נהדר למירוץ, וניצח בקלות בסיום, כשפיליפה מאסה מגיע 3.2 שניות אחריו, ולואיס המילטון 4.1 שניות מאוחר יותר.

המנצחת הגדולה של היום היא כמובן פרארי, שלא רק רשמה ניצחון נוסף העונה, אלא גם ראתה את שני הנהגים שלה (רייקונן ומאסה) תופסים את שתי העמדות המרכזיות בפודיום. רייקונן, שרשם את זכיותו ה-17 בגראנד פרי בקריירה, ניצב עם 29 נקודות מראש טבלת הנהגים, כשהוא מוביל ב-9 נקודות על המקום השני, בו נמצא המילטון.

המאורע המצער של היום היתה התאונה הקשה של הייקי קובלאיינן ממקלארן, שבמהלך ההקפה ה-22, התנגש במהירות גבוהה בקיר הצמיגים. מצילומי הטלוויזיה ניתן היה להבחין כי הצמיג השמאלי של הפיני לפתע התפנצ'ר, ושלח את המכונית הצידה. הרופאים מיהרו אל הנהג, הוציאו אותו על אלונקה, והוא הוטס במסוק לבית החולים הקרוב.

דירוג הנהגים:

1. קימי רייקונן (פרארי) 29
2. לואיס המילטון (מקלארן) 20
3. רוברט קוביצ'ה (ב.מ.וו) 19
4. פיליפה מאסה (פרארי) 18

דירוג היצרניות:

1. פרארי 47
2. ב.מ.וו 35
3. מקלארן 34
4. וויליאמס 12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully