וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו קרב: GPS

25.5.2008 / 3:10

אז מה עדיף? מכשיר ניווט שזאת העבודה העיקרית שלו, או סלולרי שגם מנווט? ההחלטה בידכם

מכשירי ניווט מתחילים לאחרונה לצאת מהנישה ולהפוך למוצרים לשוק ההמוני. אבל מה עדיף? מכשיר ש-GPS הוא העבודה היחידה או העיקרית שלו, או סלולרי שמצויד במקלט GPS? שתי עמדות מנוגדות, והחלטה אחת. תצביעו, תשפיעו.

מכשיר ייעודי

אתם יודעים מה ממש מעצבן? כשאתם בדרך לאנשהו ומסתמכים על מכשיר הסלולר שינווט אתכם לשם, ופתאום הוא מצלצל. והופה, אתם יוצאים מהמפה ומהיישום. ככה זה כשאתם משתמשים במכשיר אחד שעושה יותר מדי דברים שחשובים לכם.

מכשיר שתוכנן לעשות עבודה ספציפית בדרך כלל יעשה אותה טוב ממכשיר שזה עוד אחד ממיליון דברים שהוא עושה. וזה נכון גם לניווט. טכנולוגית, מכשירי GPS ייעודיים קולטים בדרך כלל לוויינים טוב יותר, והעובדה שהחברות שמייצרות אותם ממוקדות במכשיר הזה ובפונקציית הניווט מבטיחה התפתחויות מעניינות כמו שיפור הניווט התלת מימדי.

סלולר

היתרונות של הניווט בסלולר רבים. ראשית, למי שיש מכשיר מתקדם, מדובר בפתרון זול בהרבה: לא צריך לקנות מכשיר, ועל השירות אפשר לשלם חודשית. אבל עם כל החשיבות של הכסף והנוחות בשימוש במכשיר אחד במקום מספר רב של מכשירים שעושים דברים שונים - זאת לא הסיבה להשתמש בסלולר לניווט.

הסיבה האמיתית לשימוש בסלולר לניווט היא טכנולוגית. בסלולר, ניתן לעשות דברים כמו שליחת המיקום לחברים. בסלולר יש בארץ מעקב אחד מצב התנועה. וסלולר עומד להשמיד את מכשיר הניווט העצמאי. אז למה לכם להיתקע מאחור עם טכנולוגיה שכבר הפכה למיושנת?

  • עוד באותו נושא:
  • gps
  • ניווט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully