וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאת הדלק: התנועה באיילון תיעצר היום

נתיב נחמני

19.6.2008 / 8:04

נהגי המשאיות, המוניות והאוטובוסים ייצאו בשיירות בשעה 14:00 ויחסמו את נתיבי איילון. המשטרה: לא להגיע היום לאזור ת"א ברכב

איריס דומאני

(צילום: איריס דומאני, עריכת וידאו: ארנון מעוז)

מחאת נהגי המשאיות נגד עליית מחירי הדלקים יוצאת היום (חמישי) לדרך - מאות נהגי משאיות, אוטובוסים ומוניות צפויים לנוע בנסיעה איטית לשולי נתיבי איילון בתל אביב. במשטרה צופים עומסי תנועה כבדים ביותר, בשני כיווני הנסיעה, וממליצים לציבור להימנע מנהיגה באיילון בשעות ההפגנה.

הנהגים, שדורשים ביטול מוחלט של המס על הסולר, הטלת פיקוח על מחירי הסולר ועדכון מחירי ההובלה בשירות משרדי הממשלה, צפויים להגיע מכל רחבי הארץ לקטע הכביש שבין מחלף ההלכה למחלף השלום בשעה 15:00, משם יפתחו בנסיעה איטית. כשעה לפני ההפגנה, יצאו מנמל חיפה ומנמל אשדוד, שתי שיירות משאיות לכיוון תל אביב. הנהגים שיגיעו מדרום יעלו על גשר ההלכה וישובו דרומה, אלו שיגיעו מצפון, ישובו דרך מחלף השלום. כך יצא שהכבישים ייחסמו על ידי התנועה מעגלית של המשאיות.

השיירות ילוו על ידי ניידות משטרת התנועה הארצית. השוטרים שילוו את השיירות ינסו לתחום את שיירת המשאיות עם הניידות מלפנים ומאחור ובכך לשמור על קצב נסיעה אחיד ולא איטי מידי של המשאיות.

"המטרה היא טובה, אבל כאב הראש יהיה גדול", אמר בכיר במשטרה לוואלה! חדשות. "שילוב של מאות משאיות בנתיבי תחבורה מרכזיים, בשעות כל כך קריטיות - זה מתכון לתקלות", אמר קצין אחר. כמוהם, גם אחרים מאמינים כי במהלך ההפגנה צפויות בעיות. אך טוענים כי בשורה התחתונה, לא ניתן למנוע מאנשים להשתמש בכביש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully