וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חידושי הניווט של Mio

דניס

3.9.2008 / 14:59

ייבואנית מכשירי הניווט הייעודיים של Mio משיקה בארץ את סדרת Moov, עם מחירים נמוכים יותר ותוכנת ניווט חדשה

רונלייט – נציגתה של יצרנית מכשירי ה-GPS מיו בישראל, השיקה היום באופן רשמי את הליין-אפ החדש של מכשירי הניווט הייעודיים מבית החברה. הסדרה החדשה, Moov שמה, מתאפיינת לא רק במחירים נמוכים יחסית, אלא גם במספר חידושים טכנולוגיים.

המכשיר הראשון שהוצג לי הוא Moov 200 – מכשיר ניווט ייעודי עם מסך מגע בגודל 3.5 אינץ', עם גיגהבייט של זכרון וקורא כרטיסים. המכשיר השני, Moov 300, מגיע כבר עם מסך 4.3 אינץ', וכולל בנוסף לאפשרויות של קודמו גם נגן MP3. המכשיר השלישי הוא ה-Moov 360, שזהה מבחינת גודל מסך ל-300 אך יש בו גם דיבורית בלוטות' מובנית. המחירים המומלצים לצרכן הם: 1049 ¤ ל-Moov 200, 1349 ¤ ל-Moov 300 ו-1549 ¤ ל-Moov 360.

המשותף לשלושתם הוא שימוש באנטנה חדשה – SiRFstar III SiRFinstantFIX II, שכוללת טכנולוגיה המאפשרת להינעל על לווינים במהירות גבוהה יותר גם בתנאי מזג אוויר קשים. רונלייט אף צורבים על האנטנה את מפת הלווינים שרלוונטיים לישראל, כך שבניווט מקומי לא צריך המכשיר לחפש אותם. סוללת 720 מילי-אמפרשעה מסוגלת לספק למכשירים שעתיים וחצי של עבודה ללא הטענה.

מפות חדשות

כמו כן, יושק בזמן הקרוב בארץ גם Mio 728 – מכשיר עם מסך 7 אינץ' שתפקידו לא רק GPS אלא גם מרכז מולטימדיה לרכב. למכשיר תמיכה בקידודי סרטים וחיבור AV עבור מכשירי אודיו חיצוניים. מחירו של המכשיר טרם נחשף.

המכשירים החדשים כוללים את תוכנת MioMap 2008 (מה שימנע את המצב הקיים, בו המכשיר הוא של מיו אך התוכנה היא iGo, ולכן השירות מפוצל בין שתי חברות). הדגש בתוכנה החדשה הושם על פשטות הניווט, עם ממשק מינימליסטי שמאפשר לדברי חן פישמן, מנהל השיווק ברונלייט, ניווט קל ונוח יותר הן ברחבי המפה והן בתפריטים השונים של המכשיר. העדכון הראשון של מפות המכשיר יהיה חינמי, ואילו עלות העדכונים הנוספים תהיה "בין סבירה לזניחה".

בין האפשרויות של גרסת MioMap החדשה גם זיהוי תמונות בעלות מידע גיאוגרפי ושיוכן למיקום הרלוונטי במפה (בדגם 300 ו-360). כך תוכלו להעביר תמונות שלכם (ממצלמות תומכות) ותמונות ממאגרים אחרים ולשייך אותן לנקודות ציון. ברונלייט רוצים להביא תוך חודש גם עדכון שיאפשר תצוגה תלת ממדית של מפת הארץ. לא ברור עדיין אם העדכון יעלה כסף, ואיזה מחיר יהיה לו במקרה שכן.

בנוסף, מגיעים המכשירים החדשים של Mio עם תוכנת מחשב MioMore. התוכנה מאפשרת לעדכן את קושחת המכשיר ואת המפות דרך האינטרנט. כמו כן, בעתיד היא תאפשר גם קניה והורדה של מפות ישירות אל המכשיר.

  • עוד באותו נושא:
  • mio
  • gps

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully