וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה הגדולה במיני ישראל

18.10.2008 / 11:03

ביום שבת ה-1 בנובמבר, ייערך במתחם מיני ישראל שבלטרון אירוע מוטורי שכולו ארומה איטלקית. בקנה - תחרויות יופי, אירועים מכל טוב ושלל הפעלות והפתעות מוטוריות

לאחר תכנון של כמה חודשים בראשות קודקודי מועדון אלפא-רומאו, מתכנסים שלושה ממועדוני הרכב האיטלקיים בישראל למפגש גרנדיוזי, שכל כולו מוקדש לאהבת ארץ המגף על תעשיית הרכב הנפלאה שבה. האירוע יחל בשעה 10 בבוקר, ויימשך עד שעות הצהריים המאוחרות ויכלול כמעט, את כל כלי - הרכב הנושאים בדמם משהו מהגנים האיטלקיים.

האירוע מתוחם לכל משטח מסלול הקארטינג וסביבתו - אשר ישמש את קבוצות הפורומים וחבריהם, להצגת מכוניותיהם הקלאסיות והמודרניות כאחד. למרות שמדובר במפגש פסגה משולש בין פיאט-לנצ'יה-אלפא-רומיאו, גם יבואנים אחרים יעשו דרכם למקום בכדי לקחת חלק במאורע החגיגי. לא נשכח כמובן, את חברי מועדון החמש, שינכחו במקום עם קלאסיקות חובקות עולם ושנים וכמו כן, סוללת הכלים הדו גלגלים שיתפסו גם הם נחלה לא קטנה במתחם המיועד.

האירוע פתוח לקהל הרחב וכולל לא רק את התצוגה איטלקית, אלא מגוון אטרקציות לכל המשפחה. ניתן כמובן ליטול חלק בתחרות עצמה במידה והנכם בעליה של מכונה איטלקית שמורה (ההרשמה היא עד ה-24 באוקטובר אצל מועדוני הרכב) ולמי שיירשם ויתקבל לתצוגה, יוענק שי מיוחד – זוג כרטיסים חינם למיני ישראל (יחד עם מאפה כלשהו במסעדה הסמוכה) וחמישים אחוז הנחה על צמד כרטיסים נוספים, עבור שני אורחים המגיעים עימו. החנייה לאורחים תתאפשר בחניון מיני ישראל, ללא עלות כלשהיא.

פרטים נוספים ניתן למצוא בקישורים למועדוני הרכב בתחתית העמוד. המארגנים מבקשים מכל מי שמגיע לנהוג בזהירות ולא להתפרע בתוואי מגרש התצוגה או בצידי הדרך הסמוכים. פורזה איטליה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully