וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק וובר: "נהדר לחזור לאוסטרליה"

נהג קבוצת רד בול התרגש לפני פתיחת סבב הפורמולה 1. שינוי החוקים מבטיח עונה מרתקת, בשבת (08:50, ישיר בספ' 5) יוזנק מירוץ הדירוג

אחרי עונה מרתקת אשתקד, בשעה טובה תיפתח ביום שבת בבוקר עונת המירוצים של סבב הפורמולה 1 (08:50, שידור ישיר בספורט 5). במקביל למשבר הכלכלי העולמי שפגע מאוד ביצרניות, השנה שונו חוקי המשחק, כאשר הדבר שעמד לנגד עיניהם של קברניטי הסבב הייתה השאלה כיצד להפוך את המירוצים למרתקים ומעניינים יותר, איך לגרום ליותר עקיפות וכמובן, להפוך את הסבב פתוח ושוויוני יותר.

שלושה מהנהגים הבכירים של הסבב, האלוף לואיס המילטון מקבוצת מקלארן, פרננדו אלונסו אלוף העולם לשעבר פעמיים ברציפות מקבוצת רנו, מארק וובר מרד בול, ענו על שאלות במסיבת העיתונאים רגע לפני חימום המנועים. אליהם הצטרף הנהג הטרי בן ה-21 של קבוצת טורו רוסו סבסטיאן בואמי.

"נהדר לחזור שוב לאוסטרליה", אמר מארק וובר. "אני גאה במארגני המירוץ כאן, הם הרימו הפקה מצוינת, והמקומיים כאן אנשים טובים". וובר גם הפליג בתיאורים פסטורליים: "זה היה די מעניין לראות כיצד השמש מבצבצת מחוץ לעצים בסיומו של הסבב השני".

"הכול היה חדש בשבילי", אמר בואמי כאשר נשאל על יומו הראשון בסבב, וגיליתי לא מעט דברים. האימון הראשון עבר טוב, ועשינו הרבה סיבובים על המסלול. יש לי עדיין הרבה מה ללמוד".

לואיס המילטון, האלוף הבריטי השחור הראשון והטוען שנה שנייה ברציפות לכתר, התייחס למסלול: "זה מסלול קשה. נצטרך לעשות כמה שינויים כדי להתאים את עצמנו לזה".

"לבסוף, לאחר מבחני נהיגה בחורף, ציפיות והערכות, נפתחה לה עונת 2009", הצהיר פרננדו אלונסו, שהפליג בחשאיותו: "יש לנו הרבה מידע מועיל לגבי המירוץ, נעבור עליו בערב לפני המירוץ. חסרה לנו קצת אחיזה, אבל יש לנו כמה רעיונות כיצד לפתור את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully