וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה הפלסטינית עושה טרור לנהגים

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

1.7.2009 / 16:02

ברשות נכנס לתוקפו חוק חדש המחייב את כל הנהגים לחגור חגורות בטיחות. שוטרים רבים התפרשו בגדה כדי לאכוף את החוק. מדליק מי שמקליק ראשון - הגרסה הפלסטינית

עידן חדש ובטוח ברשות הפלסטינית: מהיום (רביעי) חלה ברשות הפלסטינית חובה לחגור חגורות בטיחות בזמן נהיגה וחל איסור לדבר בטלפון הנייד בעת הנהיגה. שוטרי הרשות הפלסטינית התפרשו ברחבי הגדה המערבית, בעיקר בכניסות לערים ובצמתים מרכזיות בערים, כדי לאכוף את החוק החדש.

סגן מפקד משטרת מחוז טולכרם, היית'ם דגלס, מסר לסוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" כי שוטרי התנועה קיבלו הוראה לעצור נהגי מכוניות שעברו על החוק ולרשום את פרטיהם. "החוק הזה נועד להגן על האזרחים בעת שהם חוצים את הכביש, שכן מרבית תאונות הדרכים נגרמו משום שהנהג לא חגר חגורת בטיחות", הוסיף.

דגלס ציין כי שוטרי התנועה הפלסטינים מתכוונים לאכוף את החוק על כל המכוניות, בין אם מדובר במכוניות פרטיות ובין אם בממשלתיות. לדבריו, גם אזרחים ישראלים שייכנסו לשטחי הרשות מחויבים לחגור חגורת בטיחות ולא לדבר בטלפון הנייד.

"הנהג ומי שיושב על ידו חייבים לחגור חגורת בטיחות בתוך העיר, אולם מחוץ לעיר על כל הנוסעים חלה חובה לחגור חגורה", הבהיר. באשר לשימוש בטלפון הנייד המליץ דגלס לנהג שברגע שמתקבלת שיחת טלפון, לעצור בצד ולשוחח ברוגע.

ניתן לפנות לכתב הערבים במייל: nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully