וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל שומאכר נשאר בחוץ, לא חוזר להתחרות

כאבים בצוואר גנזו את הקאמבק האפשרי של אחד מגדולי הנהגים אי פעם: "מתנצל עבור האנשים בפרארי והאוהדים שלי"

רק לפני שבועיים, היה נדמה כאילו אנחנו בדרך לקבל את אחד מהסיפורים הגדולים של שנת הספורט. לאחר הפציעה הקשה של פליפה מאסה, הודיע מיכאל שומאכר, אחד מהנהגים הגדולים בהיסטוריה ובמובנים רבים הפנים של ענף הפורמולה 1, כי ישוב למסלול. קבוצת פרארי אישרה כי שומאכר יהיה מחליפו של מאסה, והתקשורת בגרמניה רעשה וגעשה. אלא שהבוקר (שלישי), נראה כי כל החגיגות היו מוקדמות מדי, כשהנהג הגרמני האגדי הודיע כי לא ישוב למסלול המירוצים בסופו של דבר, בגלל פציעה בצוואר שספג בחודש פברואר האחרון.

עוד אמש החלה להתרעפל חזרתו האפשרית של שומאכר למרכז הבמה, כשהמנהל של הגרמני קרא לעצור את ייצור המרצ'נדייז ההמוני שהתחיל עם הודעתו של שומאכר על החזרה. הבוקר, כאמור, ספקולציות הפכו למציאות. "אתמול בבוקר הודעתי לנשיא פרארי, לוקה די מונטזמולו שלא אוכל להחליף את פליפה", אמר שומאכר המאוכזב. "ניסיתי הכל עבור קאמבק אפשרי, אבל לצערי זה לא הסתדר. לא הצלחנו לסדר את הכאבים בצוואר. אני מאוד מאוכזב, ומתנצל בפני האנשים בפרארי ועבור האוהדים שהחזיקו לי אצבעות. אני רק יכול להודות שעשיתי הכל כדי לחזור, ולהחזיק אצבעות עבור פרארי במירוצים הבאים".

שומאכר בן ה-40, שפרש ב-2006, נחשב בעיני רבים לגדול הנהגים של הפורמולה 1. הוא הנהג היחידי שזכה ב-7 אליפויות, ו-91 הניצחונות שלו במירוצים כמעט ושווים למאזנם של שני המקומות שמתחתיו ברשימה המנצחים, איירטון סנה ואלן פרוסט, שזכו יחדיו ב-92 ניצחונות. בעונת 2002 סיים הגרמני על הפודיום בכל אחד מהמירוצים, וזכה באליפות המהירה ביותר בתולדות הסבב, כשנותרו עוד 6 מירוצים. בעונת 2004 הבלתי נשכחת זכה שומאכר ב-13 ניצחונות בעונה אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully