וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ ושובל מקומבנים

לילה אודינייב

22.9.2009 / 16:43

רכב ההופעות של צמד הזמרים עוכב על ידי ניידת משטרה בשל מהירות מופרזת. לאחר שהשוטרים גילו מי הנוסעים, החליטו להסתפק בתמונות משותפות, וויתרו על הדו"ח

מערכת וואלה!

קריינות: רועי כ"ץ

קטע וידאו שהגיע לוואלה! מציג את פעילות משטרת התנועה בשיאה. ביום חמישי האחרון, ב-3 לפנות בוקר, נעצרו בכביש 66 הזמרים רון שובל וקובי פרץ, שבדיוק סיימו להופיע בטבריה. השניים נסעו במושב האחורי בוואן, שנהגו נסע במהירות מופרזת, לכאורה. ניידת מוסווית של משטרת התנועה סימנה לנהג הוואן לעצור בצד.

לאחר העצירה, השוטרים הבחינו בשני הכשרונות הישובים ברכב, ומאותו רגע, האווירה בשולי הכביש השתנתה לחלוטין. פרץ ושובל יצאו מהרכב, הצטלמו עם השוטרים פעמים רבות, ואף שרו להם. השוטרים המחוייכים נראו מרוצים, ושחררו את הוואן של השניים לדרך, ללא מתן דו"ח, או התייחסות כלשהי לסיבה שבגללה עוכבו מלכתחילה.

- רפ"ק יגאל הבשור, דובר אגף התנועה במשטרת ישראל מסר בתגובה: "מבירור ראשוני עולה, כי אין קשר בין אי רישום הדוח לתמונה וכל טענה אחרת ראוי שתידחה על הסף. הרכב המדובר נקלט סמוך לכפר תבור במהירות החורגת במעט מהמותר ולפיכך בחר השוטר, ברוח החג, שלא לרשום לנהג קנס בסך 250 ¤, והסתפק באזהרה בלבד. באשר לתמונה שצילם השוטר עם אחד הזמרים, הרי שמדובר בהתנהגות שאינה עולה בקנה אחד עם התנהגות המצופה משוטר ולכן תיבחן נקיטת הליך משמעתי כנגדו, בתום בחינה ע"י הגורמים המקצועיים".

- שרית בירן, המייצגת את קובי פרץ ואת רון שובל, מסרה: "אין תגובה".

עדכון - 23.9.09, 18:41

ממשרד יחסי הציבור של קובי פרץ מבקשים להבהיר:
"בבירור פנימי שערכנו מול קובי פרץ התברר, שהשוטר הוא מכר ותיק של קובי פרץ ומשפחתו, והחיבוקים בסרטון הם חיבוקים של מפגש בין מכרים. אין שום קשר בין הנרמז בכתבה שכביכול החליט שוטר לבטל דו"ח תמורת צילום עם זמר מפורסם, לבין המקרה עצמו. חבל לי שמי שהזדרז כל כך מהר לצלם, לא בדק את העובדות כהלכה ומיהר לסלף אותן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully