וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונסו יחליף את רייקונן בפרארי

האיטלקים הודיעו על החתמתו של הספרדי ל-3 שנים: "שמחים לקבל נהג מנצח". רייקונן עשוי לשוב למקלארן או לנדוד לבראון

לאחר חודשים רבים של ספקולציות, הודיעה הערב (רביעי) קבוצת פרארי על שינוי גדול במצבת הנהגים שלה לקראת עונת הפורמולה הבאה, כאשר פרננדו אלונסו, נהג רנו בהווה, יעבור לפרארי ויחליף את קימי רייקונן. אלונסו הספרדי, אלוף העולם ב-2005 ו-2006, חתם על חוזה לשלוש שנים ויחבור לפליפה מאסה בקבוצת הפאר האיטלקית. הפרטים הכספיים של העסקה לא פורסמו.

"אנחנו שמחים מאוד לקבל לקבוצתנו נהג מנצח, שהציג את השווי הענק שלו כשזכה פעמיים בתואר אלוף העולם", אמר הערב הבוס של קבוצת פרארי, סטפנו דומניקלי. "לפרננדו יש אישיות יוצאת מן הכלל, ונעשה הכל כדי לתת לו ולפליפה מכונית תחרותית. אנחנו בטוחים ששני הנהגים הללו יציגו את הצמד הכי טוב שאפשר בשביל קבוצה כמו שלנו".

דומינקלי המשיך והודה לרייקונן, אלוף העולם ב-2007, על תקופתו המוצלחת בקבוצה האיטלקית. עתידו של הנהג הפיני הנהדר עדיין לא ברור, כאשר התקשורת קשרה אותו בימים האחרונים לקבוצת בראון, ואף לא שללה חזרה של רייקונן לקבוצתו הקודמת, מקלארן. "החלטנו ביחד לסיים את החוזה שלי בפרארי שנה אחת מוקדם יותר", אמר הפיני. "אני מאוד עצוב לעזוב קבוצה שביליתי איתה שלוש שנים נפלאות מלאות בנצחונות ושעזרה לי לזכות באליפות ב-2007 - מטרה שהצבתי לעצמי לכל אורך הקריירה. אנצור את הזכרונות האלה איתי תמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully