וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבלת דו"ח חניה? שלם תוך שבועיים בהנחה

פנחס וולף

25.10.2009 / 21:19

ועדת השרים לחקיקה אישרה את הצעת החוק לפיה מי שיחנה בכחול לבן ויקבל דו"ח, ישלם 50% אם התשלום יבוצע תוך שבועיים. "צריך לתת מוטיבציה לאזרח לשלם על הטעויות שהוא עשה"

ועדת השרים לחקיקה אישרה היום (ראשון) את הצעת החוק של חבר הכנסת אלי אפללו (קדימה) שלפיה מי שיחנה בכחול לבן ויקבל דו"ח ישלם חמישים אחוז בלבד במידה שהתשלום יתבצע בתוך שבועיים. לאחר ההנחה יעמוד התשלום על כחמישים שקלים.

אפללו אמר לוואלה! חדשות כי "כל אחד מהאזרחים שמחנה בכחול לבן מגיע לפעמים קצת יותר מאוחר מהזמן עליו הוא שילם ופעמים רבות בדיוק באותו רגע פקח העירייה כותב את הדו"ח והוא לא יכול למחוק אותו. זו פגיעה בפרט".

"היום תרבות החנייה לא מסודרת, המשיך אפללו, "כך לדוגמא בירושלים לא נותנים דו"חות בשבת ואילו באילת היה מקרה שבו כן ניתן דו"ח בשבת. חוק החנייה הקיים מבלבל את התושבים משום שתושבים של עיר אחת לא מכירים את המדיניות של עיר אחרת. הצעת החוק שלי היא צרכנית. היא תסייע גם לשלטון המקומי משום שיקל עליהם לקבל את הקנס במקום להעמיס הוצאות משפטיות על מאבק באלו שלא משלמים. צריך לתת מוטיבציה לאזרח לשלם על הטעויות שהוא עשה. אני שמח שועדת השרים החליטה בעניין בצורה אובייקטיבית ולא עירבה שיקולים אישיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully