וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: אחיינו של איירטון סנה יתחרה בעונה הבאה

ברונו סנה הוחתם ביצרנית החדשה, קמפוס מטה, וינסה להוכיח שהכישרון שהיה לנהג האגדי שנהרג באופן טראגי, רץ במשפחה

איירטון סנה, אחד מנהגי הפורמולה 1 הכי גדולים אי פעם ואליל ברזילאי, מצא את מותו בשנת 1994 בתאונה טראגית על המסלול באימולה, סן מרינו. 16 שנים לאחר מכן, בעונת המירוצים הבאה, אחיינו של הנהג המנוח, בעל אותו שם המשפחה ינסה להחיות, אולי ולו במעט את האגדה.

היצרנית הספרדית החדשה 'קמפוס מטה' שתיכנס בעונה הבאה לסבב, הודיעה היום (שבת) כי היא החתימה את ברונו סנה על חוזה בקבוצה. "עבור קמפוס מטה זה כבוד גדול להחזיר את השם סנה לפורמולה 1", אמר יו"ר היצרנית אנריקה רודריגז דה קסטרו.

"הוא אחד הנהגים הכי מבטיחים בדורו", הוסיף היו"ר. "עקבנו מקרוב אחריו כבר מימיו הראשונים כנהג מירוצים בתחרויות קטנות והיינו עדים להתפתחות המהירה ולאיכויות שלו כנהג".

סנה האגדי זכה בשלוש אליפויות עולם בסבב, וכעת אחיינו בן ה-26, שסיים את העונה כפיינליסט בסבב ה-GP2, מתרגש: "אני מאוד שמח להגשים את חלום חיים. כעת זה הזמן להציב לעצמי מטרות חדשות בחיים".

איירטון נהג לקחת את אחיינו הצעיר למירוצי קארטינג והיה נותן לו לנצח, כך סיפר ברונו. אלא שלאחר התאונה הטראגית של איירטון, הפסיק ברונו הצעיר להתאמן, לבקשת המשפחה החרדה. שבע שנים לאחר מכן, כשהיה בן 18, שב ברונו למסלול. כעת הוא מגיע לליגה של הגדולים באמת, להוכיח האם הוא למד מהדוד המיתולוגי או שמסנה נשאר רק השם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully