וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקו רוזברג עובר למרצדס

הגרמני, שנהג ארבע שנים בוויליאמס, מגיע לקבוצה הגרמנית, שמחפשת נהג נוסף. שומאכר, רייקונן והיידפלד מועמדים

נהג מירוצי הפורמולה 1 ניקו רוזברג ייתחרה בעונה הבאה עבור יצרנית הרכבים, מרצדס. רוזברג הגרמני נהג בארבע השנים האחרונות בעבור וויליאמס, עם זאת, הוא עדיין לא ניצח אף מירוץ מתוך ה-70 בהם התחרה. בעונה שעברה הוא סיים במקום השביעי באליפות הנהגים.

"זה דבר מיוחד עבורי", אמר רוזברג לאחר הודעת החתימה. "הגיע הזמן שגרמניה תהיה ראש חץ בפורמולה 1. לבטח תהיה לי מכונית נהדרת, ואני מאמין שאוכל להצעיד את הקבוצה קדימה".

כזכור, יצרנית הרכב הגרמנית רכשה את קבוצת בראון GP, אלופת היצרניות של הפורמולה 1 אשתקד, בשבוע שעבר, ממנה יצא גם אלוף העולם של העונה ג'נסון באטון הבריטי. באטון נטש את הקבוצה לטובת מקלארן הבריטית, בעוד הנהג השני של הקבוצה בעונה שעברה, רובנס באריקלו הברזילאי, החליף מקומות עם רוזברג כשעבר לוויליאמס.

מרצדס עדיין מחפשת נהג שני לקבוצה, אחרי העסקתו של רוזברג, כששמו של מיכאל שומאכר, אלוף העולם שבע פעמים, עלה לאחרונה מספר פעמים, כשאולי יצרנית הרכב הגרמנית עשויה לפתות אותו לעשות קאמבק ולנהוג עבורה. שם נוסף שעלה בהקשר לקבוצה הוא אלוף העולם ב-2007 קימי רייקונן, שעזב את פרארי והחליט לקחת השנה שנת חופש, כשגם ניק היידפלד הוא אופציה אפשרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully