וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומאכר: "אי אפשר לצפות לדבר מלבד אליפות"

הנהג הגרמני המיתולוגי, שפרש ב-2006, חתם על חוזה לעונה אחת בקבוצת מרצדס, והוא מעוניין להשיג תואר שמיני והיסטורי

מיכאל שומאכר, נהג המירוצים המיתולוגי ואלוף הפורמולה 1 שבע פעמים, חתם על חוזה לשנה אחת עם חברת מרצדס, ויחזור להתחרות ב-2010. שומאכר חתם לעונת מירוצים אחת בלבד. אחרי שפרש ב-2006, הגרמני בן ה-41 בינואר הקרוב, יקבל שבעה מיליון יורו כדי לבצע קאמבק, והמירוץ הראשון בו ישתתף יהיה מירוץ בחריין ב-14 במארס 2010. 1,239 ימים אחרי המירוץ האחרון שלו בסאו פאולו, אגדת המסלול מניעה מחדש.

"בילד" הגרמני מדווח כי שומאכר חתם על חוזהו אמש (שלישי) עם מרצדס, והנהג שזכה ב-91 מירוצים מתוך 250 בהם השתתף, מצית מחדש את ענף הפורמולה 1. נשיא פרארי לוקה די מונטזמולו הודה כי היה מאוכזב בשבוע שעבר, לאחר שהפסיד את הנהג שהיה מזוהה כל כך עם האימפריה האיטלקית, לקבוצה הגרמנית. פרארי הציעה לשומאכר לחזור למסלול ביולי כמחליפו של פילפה מאסה, שנפצע באורח קשה, אולם זה לא יצא לפועל. די מונטזמולו הודה שרצה מאוד לראות את שומאכר במדי פרארי, אבל לא יכול היה להציע הצעה לגרמני, שכן פאסה ופרננדו אלונסו היו בתכניות הקבוצה.

כעת, לשומאכר מטרה עיקרית אחת: לזכות פעם בשמינית באליפות הפורמולה 1, בצורה חסרת תקדים. "זכיתי שבע פעמים ועכשיו אני בקבוצה שזכתה בשני התארים האחרונים, אז למה אתם מצפים?" התלוצץ הנהג האגדי עם רשת ה-BBC. "אי אפשר לצפות למשהו אחר מלבד אליפות. מדובר על עסקה לשלוש שנים, לא משהו רגעי. אנחנו מסתכלים כאן על המשכיות", הבהיר הגרמני.

רוס בראון, המנהל הטכני שעמד לצד שומאכר ברוב הישיגיו הגדולים, יהיה איתו גם הפעם, במרצדס. "אני חושב שיש לנו את צוות הנהגים הכי מלהיב בסבב. מיכאל וניקו (רוסברג) יהוו שילוב מושלם של כישרון, ניסיון ומהירות".

המילטון: "נהדר לקבל אותו בחזרה לענף"

גם עולם הפורמולה מיהר לקבל בחזרה לחיקו את האלוף הגדול. לואיס המילטון, אלוף העולם לשנת 2008, אמר: "זה נהדר לקבל בחזרה את מייקל לענף. הוא אגדה ובחור מאוד נחמד, ואני שמח ששוב יש לו הזדמנות לעשות את הג'וב הכי טוב בעולם - לנהוג בפורמולה 1. תמיד קיוויתי להתחרות כשהוא עדיין בסביבה, ואני כבר מחכה לראות אותו על המסלול".

ניקו רוסברג, חברו של שומאכר לקבוצה, הוסיף: "זה פנטסטי שמייקל חוזר ויהיה איתי באותה קבוצה. זה אתגר גדול בשבילי, להתחרות לצגד אחד הנהגים הכי טובים בכל הזמנים, אבל אני בטוח שניצור שותפות חזקה מאוד".

מרטין וויטמארש, נשיא מקלארן, סיכם: "נדמה לי שאני חולק את אותה הרגשה של כל אחד מאוהדי הענף ברחבי העולם, בזה שהחזרה של מייקל היא פנטסטית, מרגשת ומלהיבה לקראת עונת 2010. אין לו יותר מה להוכיח, ויהיה מרתק לראות מה הוא מסוגל להשיג בקבוצה חדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully