וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה נערכת לסילבסטר

ירון אדרי

31.12.2009 / 13:39

אגף התנועה במשטרת ישראל נערך בכוחות מתוגברים לחגיגות השנה האזרחית החדשה. הדגש: נהיגה בשכרות ובריונות כביש

משטרה ישראל נערכת לחגיגות ערב השנה האזרחית החדשה שתצויין הלילה. אגף התנועה השלים היערכותו לקראת הסילבסטר וכן לקראת סוף השבוע הקרוב בו תימשכנה החגיגות. פריסת הכוחות המשטרתיים תתוגבר לרמה המקסימלית באמצעות ניידות תנועה גלויות וסמויות, הסיירת הארצית של יחידת האופנועים, מאות מתנדבים של מערך התנועה המשטרה הצבאית וכן מערך סיירים-בוחנים לאיתור כלי רכב לקויים.

כצפוי מערב שכזה, את עיקר מאמצם יעשו השוטרים לאכיפת נהיגה בשכרות וכן ובריונות כביש המאופיינת באי ציות לרמזורים, סטיה מנתיב, מהירות וכדומה. קציני היחידות גם הם יתפרסו יחד עם הכוחות, ויערכו שימועים במקום לנהגים לשם פסילת רישיון והחרמת כלי רכב לתקופה של 30 יום.

הפריסה המשטרתית תחל בשעה 22:00 ועד לשעה 1:00 היא תתמקד בצירים המובילים אל מרכזי הבילוי. החל מהשעה 3:00, יתמקדו הצוותים בצירי היציאה מאותם מרכזי בילוי. הפריסה תימשך עד לשעות הבוקר. דובר אגף התנועה רפ"ק יגאל הבשור מוסר כי "יש להקפיד על נהיגת חורף זהירה ובטוחה, בדגש על התאמת מהירות הנהיגה לתנאי הדרך וכמובן – מי ששותה אפילו קצת, פשוט לא נוהג".

צוות וואלה! רכב מברך את ציבור הגולשים בשנה אזרחית חדשה וטובה ומזכיר כי הסוד לשמירת הבטיחות בכבישים והורדת מספר ההרוגים, טמון קודם כל בכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully