וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיצובישי, סטנדרט אירופה

19.1.2010 / 14:41

הקרוסאובר הקומפקטי החדש מיפן יחשף בגרסתו האירופית בתערוכת ז'נבה יחד עם שם שונה – מ-RVR יהפוך ל-ASX

לפני מספר שבועות חשפה מיצובישי העולמית את הקרוסאובר הקומפקטי RVR המיועד לשוק היפני. עתה, משגרת השלוחה האירופית את גרסתה המקומית לרכב הפנאי שיחשף בתערוכת ז'נבה, אלא שזה יענוד שלוש אותיות אחרות – ASX, יוצע במגוון רמות גימור וישתלב תחת רכב הפנאי הוותיק אאוטלנדר כמתמודד ליונדאי טוסון, פולקסווגן טיגואן ואחרים.

טרם נחשפו מידותיו המוחלטות של הASX זולת אורכו שעומד על כ-4.3 מ'. אולם, יש להניח שלאור מיצובו לא עסקינן ברכב גדול במיוחד או מפואר שחורג מן הקבוצה. תא הנוסעים יכיל סידור הושבה לחמישה אנשים (ללא שורה שלישית) והמראה החיצוני שואל את הדקורציות המוכרות מכל משפחת מיצובישי הגדולה, לרבות הפרונט האגרסיבי של האיבו.

על מרווח גחון אפקטיבי כנראה שמיותר לדבר, וודאי שלא כנגד החזות האופנתית שהוא מחזיק בה. בהיבט ההנעה בחזית, מספרת מיצובישי על אכלוס מנוע 1.8 ל' טורבו-דיזל בתקן 'יורו 5' שיפיק כ-150 כ"ס וישודך לתיבת שישה הילוכים ידנית. מנגנון 'עצור וסע' ישולב אף הוא להפחתת תצרוכת הדלק ושיעור פליטת ה-CO2.

בשלב זה לא מפרסמת מיצובישי אילו יחדות כוח ותיבות הילוכים תופענה במקביל למה שנמסר, עת יעלה ה-ASX לכבישי אירופה בסוף האביב הקרוב. גם אלינו צפוי הקרוסאובר להגיע, אולם טרם נמסר מהיבואנית כלמוביל מתי זה יקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully