וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד פרטים על יורשת הזונדה

24.1.2010 / 16:06

מכונית העל הבאה של המייסד הארגנטיני הורשיו פגני תיחשף בסוף השנה. תכונה C9 ותצוייד ב-690 כ"ס ממנוע V12 כפול מגדשים של AMG

בתום עשור בזירה האקזוטית ביותר בעולם, הזונדה של פגני, המכונית שזכתה לאינספור תארים ושבחים, תרד בקרוב מפס הייצור ותפנה את מקומה למכונית חדשה -C9. מקים החברה הורשיו פגני עדיין מקמץ בפרטים אודותיה, אולם לאחרונה נחשפו בכלי-התקשורת במדינת הולדתו ארגנטינה מספר גילויים חדשים.

בכל הנוגע לעיצוב הפורמלי אין חדש, מפני שלמעט סברות ויזואליות או תצפיות שנקלטו על ידי חובבים ברחבי העולם, רק הדמיון יכול לצאת לעזרתכם. על כל פנים מספר הורשיו, כי ה-C9 תורכב על שלדת קרבון-טיטניום, בתוספת חומרים אקזוטיים בהתאם למורשתה של הזונדה היוצאת. המחליפה תהיה קלה יותר ותכלול שימוש בכ-3,800 רכיבים חדשים.

מאחרי הנהג תשכון יחידת בנזין מרכזית עתירה מומנט (מעל 100 קג"מ), פרי פיתוח סדנת AMG מבית מרצדס. לזו 12 צילינדרים בתצורת V ובנפח כולל של 6.0 ל' והספקה המשוער יעמוד על 690 כ"ס בשידוך לתמסורת סיקוונסיאלית חדשה של ZF. גם סט המתלים עבר שדרוג חשוב וכן הצמיגים שיצאו מחברת 'פירלי' האיטלקית ותפורים ספציפית ל-C9.

בניגוד לזונדה המקורית, ה-C9 תהיה גלובאלית, כלומר תפזול הרחק יותר ותגיע לארה"ב לאחר שעברה מבחני בטיחות והתאמה לכביש הציבורי האמריקני. כרגע מסתובבים בכבישי אירופה כארבעה אבות טיפוס מוסווים ואחד הדגמים אף נצפה בחודשים האחרונים עורך מבחני כביש לצד המרצדס SLS AMG שהושקה לאחרונה.

כצפוי, היקף הייצור ימשיך להיות קטן בשל הרכבתה של ה-C9 בעבודת יד של הסדנה האיטלקית הסמוכה למודנה. כ-40 יחידות תיוצרנה מידי שנה, כשתג המחיר עבור האחת ינשוק למיליון יורו.

  • עוד באותו נושא:
  • פגני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully