וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגל? עדיף מכוניות מרוץ

עיתון טיימס פרסם את רשימת עשרת הספורטאים העשירים ביותר באנגליה, אותה מאיישים שבעה נהגים ורק שני כדורגלנים

בדרך כלל מצפים שמי שיאייש את רשימת הספורטאים העשירים הם כדורגלנים, אבל אלה שזוכים לתהילה רבה, הם לאו דווקא בעלי הממון הרבה ביותר. עיתון טיימס הלונדוני מפרסם היום (ראשון) את רשימת עשרת הספורטאים העשירים ביותר בממלכה, כאשר שני כדורגלנים בלבד מאיישים את הרשימה, אחד מהם שחקן לא פעיל זה שנים רבות, דייב ווילן, והשני קרוב לפרישה, דייויד בקהאם. בשאר הרשימה ניתן למצוא לא פחות משבעה נהגי מירוצים ומתאגרף אחד.

ווילן, בן ה-64 מאייש את ראש הרשימה, כשהונו נאמד בכ-190 מיליון ליש"ט. עברו הרבה מים בתמזה מאז שווילן, שחקנה של בלקבורן לשעבר, שבר את רגלו בגמר הגביע ב-1960. ווילן קיבל פיצוי בן 400 ליש"ט על אותה פציעה, וידע להניב מהם את מה שיש לו כיום. את המקום השני ברשימה מאייש כאמור שחקנה של מילאן לשעבר, השייך ללוס אנג'לס גלאקסי. ממונו של הדוגמן בעל שלל הקעקועים נאמד בכ-125 מיליון ליש"ט, כאשר כמובן שרוב כספו נצבר הודות לפרסומות.

במקום השלישי נמצא נהג המירוצים לשעבר, ג'וני דמפריס, בעל הון של כ-110 מיליון ליש"ט. במקום הרביעי שוכן המתאגרף אלוף העולם לשעבר, לנוקס לואיס, עם 95 מיליון ליש"ט. את המקום החמישי עד העשירי ברשימה מאיישים נהגי מירוצים, כולם בדימוס, מלבד האחרון ברשימה ג'נסון באטון. אדי אירבין חמישי (80 מיליון), ג'ודי שכטר שישי (60 מיליון), דייב ריצ'ארדס שביעי (58 מיליון), דייויד קולת'ארד שמיני (50 מיליון), נייג'ל מנסל תשיעי (50 מיליון), במקום העשירי כאמור, אלוף העולם בפורמולה 1 שהונו נאמד בכ-43 מיליון. לא רע עבור בחור צעיר בן 30.

רשימת עשרת הספורטאים הצעירים העשירים ביותר בממלכה קצת יותר שוויונית יותר, אלא שהפעם היא לא מאוזנת לטובתו של ענף הכדורגל. להלן הרשימה:

1. ג'נסון באטון (נהג מירוצים, 43 מיליון ליש"ט).
2. מייקל אואן (כדורגל, 40 מיליון)
3. לואיס המילטון (נהג מירוצים, 35 מיליון)
4. ווין רוני (כדורגל, 33 מיליון)
5. ג'ון טרי (כדורגל, 20 מיליון)
6. אנדי מארי (טניס, 15 מיליון)
7. ג'ו קול (כדורגל, 14 מיליון)
8. פטר צ'ך (כדורגל, 13 מיליון)
-. לואל דנג (כדורסל, 13 מיליון)
-. מיקאל אסיין (כדורגל, 13 מיליון)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully