וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: המילטון ניצח בגרנד פרי הטורקי

הנהג הבריטי של מקלארן רשם באיסטנבול את ניצחון הבכורה שלו העונה, לא מעט הודות להתנגשות נהגי רד בול. באטון שני

אנשי קבוצת רד בול שפעו חיוכים אתמול (שבת) אחרי פול פוזישן שביעי בשבעה מירוצים העונה. אלא שבמירוץ עצמו רד בול התרסקה, תרתי משמע. מארק וובר, מוליך דירוג הנהגים שזינק מהמקום הראשון בגרנד פרי הטורקי, שמר על יתרונו עד שנותרו 18 סיבובים לסיום המירוץ. חברו של וובר, סבסטיאן ווטל, ניסה לחלוף על פניו בסיבוב ה-40 והשניים התנגשו כשהגרמני נאלץ לפרוש. מצב העניינים הזה איפשר ללואיס המילטון הבריטי לרשום סוף כל סוף, במירוץ השמיני של העונה, את ניצחון הבכורה שלו, כאשר אלוף העולם ג'נסון באטון סיים שני.

המילטון ובאטון, צמד הנהגים הבריטים של מקלארן, החליפו מקומות פעמיים, עד שבסופו של דבר הנהג בן ה-25 רשם לזכותו ניצחון ראשון מאז הגרנד פרי של סינגפור בספטמבר אשתקד. וובר האוסטרלי, למרות האכזבה הגדולה בעקבות העצירה הכפויה, הצליח לחזור ולהתברג בפודיום כשסיים שלישי. וובר ממשיך להוביל את הדירוג עם 93 נקודות, כאשר לבאטון השני 88 ולהמילטון השלישי 84. ווטל הוא המפסיד הגדול של היום, כשהוא נותר עם 78 נקודות

מיכאל שומאכר הוותיק הגיע עם מכונית המרצדס למקום הרביעי באיסטנבול, בעוד שותפו ניקו רוסברג סיים מיד אחריו. הפולני רוברט קוביצה הגיע למקום השישי, פליפה מאסה אכזב עם מקום שביעי ופרננדו אלונסו שכשל במקצה הדירוג התקדם רק עד למקום השמיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully