וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: ווטל יזנק מהפול פוזישן במירוץ הנעילה

הגרמני הוא אחד מארבעה שיכולים לזכות בתואר באבו דאבי (א', 15:00, 5+ לייב). אלונסו המוליך יזנק שלישי, וובר חמישי

מארגני מירוץ אבו דאבי לא יכולים היו לפנטז על מותחן צמוד יותר לקראת המירוץ האחרון של עונת הפורמולה 1 שייערך מחר (ראשון, 15:00, ספורט 5+ לייב) על המסלול שלהם. לראשונה בהיסטוריה, ארבעה נהגים מגיעים ליום האחרון עם סיכוי לזכות באליפות העולם. אחד מהם, הגרמני סבסטיאן ווטל מקבוצת רד בול, יזנק מהפול פוזישן אחרי שקבע את הזמן המהיר ביותר במקצה הדירוג היום עם הקפה ב-1:39.394 דקות. לואיס המילטון, שנמצא אף הוא במאבק, יפתח לצד ווטל בשורה הראשונה. עבור ווטל זהו פול פוזישן 10 העונה, אבל הוא הצליח לנצל רק שניים מהם לניצחונות במירוץ עצמו. האם הסיפור יחזור על עצמו?

פרננדו אלונסו, שמוליך עם דירוג הנהגים עם 246 נקודות, יחל את מירוץ הנעילה מהעמדה השלישית ואילו מארק וובר (שני עם 236 נקודות) יזנק חמישי. ווטל, כאמור, יזנק ראשון כשהוא שלישי בדירוג עם 231 נקודות והמילטון רביעי עם 222. ניצחון או מקום שני במירוץ יקנו לאלונסו הספרדי את התואר. ברד בול סירבו עד עכשיו להציג את אחד משני הנהגים כמספר 1 בהיררכיה, אך זה עשוי לקרות בעיצומו של המירוץ האחרון או כבר לפני בעקבות הפול פוזישן בו זכה ווטל. להמילטון יש סיכויים קלושים לזכות בתואר בפעם השנייה, אבל בעונה כל כך משוגעת הכל אפשרי.

בנוסף לכל הספקולציות, יש סיכוי ששלושה נהגים יסיימו בשוויון עם 256 נקודות. זה יקרה במידה שווטל ינצח במירוץ, וובר יסיים שני ואלונסו חמישי. בסצנריו כזה ווטל יוכרז כאלוף העולם, מאחר שלו ולאלונסו חמישה ניצחונות, פעמיים סגנות ושלוש פעמים מקום שלישי, אבל ווטל סיים יותר פעמים במקום הרביעי (שלוש לעומת שתיים של נהג פרארי). כל ההכרעות מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully