וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רישיון נהג מהצפון נפסל בגלל סרטון בפייסבוק

תושב עכו העלה לחשבון הפייסבוק שלו סרטון בו הוא נצפה נוהג במהירות של 260 קמ"ש בכביש החוף. בהסתמך על קטע הווידאו, פסק ביהמ"ש על שלילת רישיונו עד סוף ההליכים המשפטיים

ראו הוזהרתם - אל תשאירו ראיות מחשידות נגדכם בדף הפייסבוק: רישיון הנהיגה של תושב עכו נפסל היום (ראשון) על ידי בית המשפט לתעבורה העיר בהסתמך על סרטון שהעלה לחשבון הפייסבוק שלו, בו צולם נוהג במהירות מופרזת.

"לאחר שעיינתי בחומר שבתיק ובסרט עצמו, מסקנתי היא כי בשלב זה קיימות ראיות לכאורה לעבירה המיוחסת למשיב", ציין השופט אבישי קאופמן בהחלטתו. "המשיב נראה כמי שעורך 'מסיבה של ממש' עם חבריו".

היחידה המרכזית של אגף התנועה ערכה חקירה בנושא עם קבלת הסרטון לידיה, במסגרתה נחקרו כלל המעורבים, לרבות הנהג שתחילה הסתתר, והסגיר עצמו לאחר שהוכרז כעבריין נמלט. כתב האישום גובש והוגש לבית המשפט על ידי עורכת הדין, פקד שגית שועלי, ועורך הדין רפ"ק בני סמו, אשר ביקשו את פסילת הרישיון עד תום ההליכים בשל מסוכנותו הרבה של הנהג, בהתאם לממצאים בתיק החקירה .

"נעלה את זה ליו-טיוב"

בחודש אוגוסט התפרסם קטע הווידאו שהועלה ברשת, המנציח את הנהג ושני חבריו, בעת שנסעו ברכב מסוג BMW בכביש החוף בין תל אביב לחיפה, כשמד המהירות מצביע על מהירות של 260 קמ"ש, במקום בו המהירות המרבית המותרת הינה 90 קמ"ש. בסרטון נראים שני הנוסעים מעודדים את הנהג לנהוג במהירות מופרזת ומסוכנת, ולפי כתב האישום, הם "תרמו ליצירת האווירה והתנאים לביצוע המעשים".

בכתב האישום שהוגש בחודש אוקטובר האחרון נטען, כי הצעירים צילמו את הנסיעה ומחאו כפיים בזמן שהנהג הגביר את מהירות נסיעתו. אחד מהחברים ברכב הציע לפרסם את הסרטון באינטרנט ואמר: "נעלה את זה ליו-טיוב. צלם אותי, תדביק את הסקלה", ואילו החבר השני הוסיף: "אני לא מאמין, מנתניה עד חיפה בתשע דקות, ואוו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully